Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Illustrator nodig?

Goedemorgen beste schrijvers. Als freelancer, hobbyist, amateur, student etc... vroeg ik mij af hoe het met de vraag naar illustrators zat? Toen ben ik via Google op gigantisch veel hits gekomen. Schrijvers die op zoek zijn naar een illustrator en vervolgens op hun post tal van reacties krijgen. Waar mijn post dan tussen ondergesneeuwd zou raken. Er is vraag, maar het aanbod is verschrikkelijk. Om mijn kansen te keren ben ik dus hier gekomen. Helaas moet ik het stellen zonder voorbeelden, want ik heb nog geen website en dat zou er toch eens van moeten komen. Dus... illustrators gezocht. Wat voor een soort... ik ben geinteresseerd wat jij persoonlijk als schrijver in een illustrator zoekt. Wat mij opvalt of eerder een feit is dat een illustrators tekenkwaliteiten meestal niet beoordeeld wordt op het feit of degene 'realistisch' tekent en dat liever de expressie telt. .... Aan jullie. gegroet

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Was er ook niet ergens een link van een samenwerking tussen illustratoren en schrijvers? Een site, waar ze elkaar konden vinden? :?