Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfhulp gezocht

Goedemiddag, Zoals ik al in mijn voorstel rondje vertelde ben ik eigenlijk opzoek naar een schrijfmaatje / hulp. Ik heb veel ideeën maar krijg ze nooit helemaal af. Dat komt omdat ik dyslectisch ben, en niet een juiste schrijfstijl er op na kan houden. Ik heb een aantal kinderverhalen bedacht (over een slingeraap) waarvan er een uitgewerkt is met een proef tekening erbij. Ik wil deze ook gaan uitgeven maar heb nog steeds de volgende stap niet gezet. Ik zoek dus iemand die mij in het begin kan helpen, maar misschien in de toekomst echt iets wil schrijven. Heb nog wat ideeën in mijn hoofd zitten maar krijg het moeilijk op papier. Ik ben 31 en woon omgeving Amsterdam. Contact via de digitale snelweg als face to face vind ik prima. Vriendelijk groetend, Michiel Slik

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja hoor, wel interesse
a Hoi, Wat voor boeken schrijf jij vooral? Michiel
Ben bezig met een kinderboek. Is fantasy en eerste draft klaar, dus ben nu aan het herschrijven. Voor de rest ben ik ook een tekenaar of eigenlijk een tekenaar die is gaan schrijven :) Dus ik hoop uiteindelijk ook mijn eigen illustraties te kunnen doen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Ik schrijf zowel kinderverhalen als boeken en ik zoek daar dus iemand voor. Voor mijn kinderverhalen wil ik illustraties hebben dus misschien kunnen we daarmee helpen. Ik ben zelf een groot fan van fantasy boeken dus misschien kan ik jou daarbij helpen. Stuur mij anders even een mailtje als je tijd hebt, dan kunnen we dingen wat beter afstemmen!