Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

iNieuws.com || De site om...

Beste schrijvers, Ik zal mezelf eerst even voorstellen. Ik ben Thomas Meijers, 19 jaar en een student Commerciële Economie voor Toekomstige Ondernemers(CETO) te Amsterdam. Ik ontving signalen dat het momenteel erg lastig is voor studenten journalistiek om aan werk te komen en hierdoor kwam ik op het idee om een nieuwsite op te richten waarbij studenten(en ander schrijftalent) de mogelijkheid krijgt om zijn of haar stukken te posten en te laten beoordelen op de site door mede gebruikers. De site is een nieuwssite waar ook ruimte is voor uitgebreide artikelen, columns of blogs. Ik ga vanaf aankomen jaar veel tijd besteden aan de promotie van de nieuwssite waardoor uw artikelen door een groter publiek wordt gelezen en beoordeeld. Voor de schrijvers is het vrij eenvoudig om elkaar te zoeken of volgenen. Ook kunnen schrijvers op elkaars artikelen reageren en binnenkort zelfs prijzen winnen zoals "Schrijver van de week"(aan de hand van de hoogste beoordeling), ik ben nog bezig om daar ook een beloning tegenover te stellen zoals schrijfruimte in NRC Next. Als jij een student bent of gewoon interesse hebt om jouw schrijfvaardigheden met een groot publiek te delen dan zal ik zeker eens gaan kijken als ik jou was. Maak een profiel aan en probeer het desnoods een tijdje. In dit profiel kan je alle informatie over jezelf zetten en hier is ook je portfolio te vinden, deze kan je bij sollicitaties gebruiken om te laten zien wat jouw schrijfstijl is. Aangezien ieder artikel wordt beoordeeld door de lezers krijg je op je profiel ook een persoonlijke score te zien die aangeeft hoe gewaardeerd jij wordt door de lezers. Aangezien het momenteel nog allemaal erg jong en nieuw is zullen er nog enkele fouten en minpunten in de site zitten, deze kan je melden bij *verwijderd*. Ik hoop snel de eerste leden te kunnen ontvangen en positieve dingen over de site te horen. Alvast bedankt en succes! Lees de uitgebreide uitleg ook eens op: *verwijderd* Als jij interesse hebt om mij te helpen bij het opzetten en uitbouwen van deze nieuwssite moet je mij gewoon even een mail sturen aangezien ik nog wel op zoek ben naar een partner. Ik ben te bereiken op *verwijderd*. Misschien kunnen we er samen een mooie site van maken die het voor studenten mogelijk maakt om via ons naar het echte werk gaan. Groeten, Thomas *verwijderd*

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Thomas, heb je de regels wel gelezen? Dit heeft niks met creatief schrijven te maken en grenst aan spam.