Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver(s) voor gratis handleidingen (senioren)

Ik zou graag in contact willen komen met een of meerdere schrijvers die geïnteresseerd zijn om korte informatieve handleidingen te schrijven over het gebruik van bekende websites (denk bijvoorbeeld aan de diverse marktplaatsen en sociale netwerken, etc.). De bedoeling is dat deze geschreven worden voor senioren en gratis verspreid worden zowel via het Internet en in gedrukte vorm in senioren, bejaarden- en verzorgingstehuizen, etc. waarbij de gedrukte versie de belangrijkste vorm van distributie moet worden. Ik zou dit concept in de toekomst graag aan willen vullen met gratis trainingen- en cursussen voor senioren. Het zou dus erg handig zijn als je ook ervaring met of kennis van het schrijven van lesmateriaal hebt. (De kosten die gemaakt worden voor het drukken en eventuele trainingen komen vanuit de sponsoren) Dit is een nieuw op te starten samenwerking waarin ik het grafische gedeelte (website en DTP) en de marketing op mij kan nemen. Vanwege mijn dagelijkse werk heb ik al diverse contacten met bedrijven die dergelijke grote websites beheren. Aangezien dit een nieuw project betreft sta ik uiteraard open voor ideeën en eigen input. Uiteraard wil ik graag vooraf duidelijke afspraken maken over onze samenwerking. Met vriendelijke groet, Polo

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Interessant. En hard nodig ook als je sommige senioren ziet worstelen op internet. Ze zijn vaak niet voorzien van de logica om met websites om te gaan. Zowel de voordelen als de gevaren zien ze niet goed. Ik hoop dat je geschikte mensen voor dit project vindt.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed initiatief! Wat verdient de schrijver?
Dit is een van de aspecten waarvan ik de mogelijkheden momenteel aan het bekijken ben. Aangezien het hier gaat om een voor de eindgebruiker gratis initiatief zal het waarschijnlijk voor de schrijver ophouden bij een vast gage per geschreven handleiding, welk ook betaald zal moeten worden door de sponsor(en). Uiteraard heb ik wel al een aantal plannen om via nevenactiviteiten inkomsten via de website te behalen waar de schrijver(s) dan ook weer inkomsten uit krijgen via bijvoorbeeld winstdeling(en). Maar dit zijn dus natuurlijk zaken waarover we vooraf duidelijke afspraken moeten maken. De belangrijkste insteek achter dit concept is dat we (voornamelijk) senioren op een handige- en duidelijke manier wegwijs gaan maken op bepaalde websites. Als we dit goed opzetten ben ik ervan overtuigd dat de grotere bedrijven/websites best bereid zijn om te investeren in deze ‘vaak vergeten’ grote groep Internetgebruikers. EDIT: Voor alle duidelijkheid: het gaat hier niet om complete boekwerken maar om duidelijke, korte handleidingen. Ook gaat het niet over basis computerkennis. De bedoeling is om met korte beschrijvingen duidelijk te maken hoe bijvoorbeeld Marktplaats werkt, wat je er kan, hoe je inschrijft, hoe beperk je risico's, hoe kan ik effectief zoeken, een item plaatsen, etc. Alles met duidelijke teksten en afbeeldingen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waarom schrijf je het zelf niet? Je kunt wel schrijven, zo te zien.
Ik heb hier wel over nagedacht maar mijn kennis van de Nederlandse taal heeft toch echt wel (duidelijk) zijn beperkingen hoor, maar toch bedankt :) Als je zoiets opzet moeten de geschreven teksten correct- en foutloos moeten zijn (anders ben je niet goed bezig).

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Uiteraard moeten de teksten foutloos zijn, maar jij weet wat en waarover je wilt schrijven. Als jij de teksten schrijft, haalt een corrector de fouten er wel uit.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Danpolo, dank voor je uitleg. Ik ben het eens met eigen, je kunt zelf prima schrijven. Ook vraag ik me af in hoeverre het gaat om de tekst. Ik denk dat een goede handleiding vooral afbeeldingen bevat. Succes met je project!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat voor het schrijven van een handleiding voor mensen die zelfs het meest elementaire idee nog niet vatten, meer nodig is dan alleen kunnen schrijven. Ik kreeg een handleiding voor een computerprogramma voor leerkrachten van de basisschool - toch doorgaans geen lomp volk - steeds opnieuw terug met de kanttekening: 'te moeilijk'. Dan stond er: 'zet de computer aan' maar ik had er niet bij verteld waar de desbetreffende knop zat. en zo. Ik heb mensen werkelijk met de muis naar het beeldscherm zien gaan, hè. Dan stond er 'druk hierop met uw muis' en dat deden die dan ook werkelijk. Letterlijk. Waarmee dus al duidelijk moge zijn dat ik mezelf niet geschikt acht voor deze klus. Het is overigens geen leeftijdsprobleem alleen. In mijn directe omgeving ken ik twee jongemannen die er totaal geen interesse in hebben, die zijn begin 30. Hebben nog nooit zo'n ding aangeraakt.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
'Meneer, dan moet u naar schrijvenonline.org gaan.' 'Met kleine of grote letters?' 'Nou, met kleine.' 'Met of zonder punt?' 'Met een punt achter www en een punt achter schrijvenonline.' 'Hoe schrijf je schrijvenonline?' 'Waar tik je dat in?' 'Waar is het bovenste balkje?' 'Via google? Wat is google?' enz. enz. en de volgende week weten die mensen net zoveel... (en dan zijn ze al op internet gekomen, wat al een groot wonder is)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik heb mijn zoon, toen hij helpdeskje zat te spelen, zelfs een keer horen zeggen: 'de spatiebalk is die lange toets aan de onderkant van uw toetsenbord.'

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ik geloof dat hier inderdaad een real life cursus bij hoort, met een cursusboek, en concrete, persoonlijke ondersteuning, want hoe wil je mensen theoretisch wegwijs maken op internet als ze geen idee hebben hoe ze daar moeten komen, en wat ze er moeten doen? Een handleiding via internet werkt dan bij voorbaat niet, en op papier wordt het al snel een heel boekwerk. De vraag is ook: heeft de beoogde doelgroep er behoefte aan, om het internet op te gaan, zien ze de noodzaak?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
ik heb mijn zoon, toen hij helpdeskje zat te spelen, zelfs een keer horen zeggen: 'de spatiebalk is die lange toets aan de onderkant van uw toetsenbord.'
Brede :) .

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Natuurlijk weet ook ik dat er mensen zijn die totaal geen weet hebben van hoe een pc werkt. De doelgroep die ik met dit concept wil bereiken moet wel al enige kennis hebben van hoe je een pc gebruikt. Er zijn al zat handleidingen- en boeken over e-mail, MS Office, etc. maar nog niet om iemand die nieuw is met het fenomeen Internet op een snelle- en makkelijke manier wegwijs te maken op de diverse grote websites.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ik heb mijn zoon, toen hij helpdeskje zat te spelen, zelfs een keer horen zeggen: 'de spatiebalk is die lange toets aan de onderkant van uw toetsenbord.'
Brede :) .
Ja, jij en ik weten dat, maar die zoon van mij, da's een IT-er... :unibrow:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
@ Janheij: :D
Er zijn al zat handleidingen- en boeken over e-mail, MS Office, etc. maar nog niet om iemand die nieuw is met het fenomeen Internet op een snelle- en makkelijke manier wegwijs te maken op de diverse grote websites.
Is dat zo? En hoe weet je dat er behoefte aan is? Voordat je enorm in tijd en zo gaat investeren in zo'n project? En stel: je gaat mensen wegwijs maken door bijvoorbeeld Marktplaats - is dat niet een taak voor Marktplaats zelf? Of ga je met de mensen van die site - en andere sites - rond de tafel om hen je plan voor te leggen en daar ook het geld vandaan te halen? Ik vraag het, omdat ik de essentie van je plan nog niet zie.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Thérèse: Ja, dat is zo. Het zal alleen afhangen van de promotie die ervoor wordt gemaakt, er zal voor geadverteerd moeten worden (bijvoorbeeld in programmabladen en Kampioen, enzo want op internet is niet zo zinvol :D ) Voor mensen die een béétje webwise zijn, is alles wat je zou kunnen willen weten terug te vinden met google, maar daar zit 'm nou net de kneep. http://www.internetbootcamp.nl/ die doen al zoiets, overigens. Die spelen het handig! Die richten zich niet tot de toekomstige cursist maar tot degene die steeds wordt geraadpleegd. Ik gaf de link al door aan mijn HidH, (Wel PC, maar totaal niet webwise) en doe doet er niks mee. Het is blijkbaar of nog te moeilijk of ze missen de juiste toonzetting?

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als senioor :D zou ik meer hebben aan iemand die naast me komt zitten en me helpt dan dat ik weer een handleiding zou moeten lezen. Maar goed, dat is niet :ontopic:

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is dat zo? En hoe weet je dat er behoefte aan is? Voordat je enorm in tijd en zo gaat investeren in zo'n project?
De doelgroep waar ik mij op wil richten gaat steeds vaker gebruik maken van een pc en het Internet. De reden waarom ik er vanuit ga dat er een behoefte is aan degelijke gebruikershandleidingen is omdat websites hierin zelf over het algemeen niet voorzien, en als dit wel gebeurd dan zijn deze vaak niet specifiek geschreven op senioren- en de beginnende Internetter.
En stel: je gaat mensen wegwijs maken door bijvoorbeeld Marktplaats - is dat niet een taak voor Marktplaats zelf? Of ga je met de mensen van die site - en andere sites - rond de tafel om hen je plan voor te leggen en daar ook het geld vandaan te halen?
Je zou inderdaad zeggen dat dit de taak van de website zelf is, maar zoals hierboven al genoemd verzaken deze dit vaak. Het is inderdaad (zoals ik in mijn eerste post al liet doorschemeren) de bedoeling om met partijen om tafel te gaan en deze te overtuigen om te investeren in deze vergeten doelgroep.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als senioor :D zou ik meer hebben aan iemand die naast me komt zitten en me helpt dan dat ik weer een handleiding zou moeten lezen. Maar goed, dat is niet :ontopic:
Wat ik eveneens in mijn eerste post vermelde: "Ik zou dit concept in de toekomst graag aan willen vullen met gratis trainingen- en cursussen voor senioren." Je moet alleen ergens beginnen :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou er een stripboek van maken. Zoiets als: Piet en Nel bezoeken opa en oma, die voor hun nieuwe bejaardenwoning nog een passende antieke kast zoeken. Piet en Nel zetten de computer aan en laten opa en oma zien hoe je die kunt zoeken op Marktplaats. Oma voelt zich nogal eens eenzaam als opa de hele dag aan het vissen is. Piet en Nel laten oma zien hoe je een vriendin van ongeveer dezelfde leeftijd kunt zoeken op een datingsite voor 65-plussers. Wat een idee eigenlijk... :)

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als gewezen IT-er heb ik vaak te maken gehad met nieuwe systemen waarvoor gebruiksaanwijzigingen gemaakt moesten worden. We beseffen nauwelijks hoe wij, als ervaren computergebruikers, automatisch de dingen doen. Windows heeft ons dingen aangeleerd, een manier van denken bijgebracht, waardoor we haast automatisch met de meest vreemde programma's kunnen werken. Als er een menubalk boven zit, dan zoeken we het verder wel uit. Dat betekent ook, dat wij erdoor verpest zijn, dat we ons bijna onmogelijk kunnen voorstellen wat voor moeilijkheden anderen ondervinden. Ik heb het gezien, en ik kan me niet voorstellen dat je een cursus kunt maken om iemand b.v. 'Marktplaats' uit te leggen, zonder ervoor te zorgen dat ze alle onderliggende zaken ook begrijpen en herkennen. Browsers zijn er is soorten en maten, ze zien er telkens een beetje anders uit. Behalve dat verschillen toetsenborden ook, computers zijn er ook in verschillende uitvoeringen. Nee, niet voor ons, als je de ene computer en browser goed kent en ervaring met het spul hebt, dan vind je je weg wel. Maar een grasgroene beginneling... Voorbeeld: er openen verschillende vensters achter elkaar. Je bent aan het surfen en je klikt per ongeluk naast het venster waarin je bezig was. Resultaat: venster weg, want het achterliggende is actief geworden. Leg dat maar eens uit in een geschreven gebruiksaanwijzing. Probeer dan maar eens iemand aan zijn verstand te peuteren wat er gebeurde, dat dat helemaal niet erg is, want op de taakbalk (wat is dat...?) klik je je venster weer actief (wat is dat...). Voor je het weet zitten ze in de stress omdat ze denken dat ze de computer om zeep geholpen hebben. Ik ben al heel blij dat ik mijn vader (88 jaar) aan het e-mailen gekregen heb. vraag me niet hoe... Kant en klare iconen gemaakt op zijn buroblad waarmee meteen GoogleMail opstart zonder dat hij zich moet aanmelden... En dan nog, als hij eens rondsurft komt hij op een site. Die vraagt: Instellen als startpagina...? Weet hij veel, ziet een OK knop en klikt erop. Stom verbaasd dat hij daarna nooit meer de startpagina ziet die ik voor hem ingesteld heb. Kortom: weet waar je aan begint, ik heb veel gezien en meegemaakt en ik ben er niet vrolijk van geworden. Je moet werkelijk nadenken over iedere instructie, is die in alle gevallen van toepassing, wat gebeurt er, wat zien ze , als ernaast geklikt wordt, als de vraag in een venstertje afwijkt van de vraag zo ik hem als voorbeeld hier neerzet. Bezint eer ge begint is hier heel erg van toepassing.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar ik woon, is een tamelijk groot bejaardencentrum - heet dat tegenwoordig een seniorencentrum? Hoe dan ook, tien jaar geleden was het nieuw. Er kwam een gratis internetcafé in waar door vrijwilligers ook cursussen gegeven werden. Daar was veel belangstelling voor. Het café had een flinke ruimte en vaak werd een gedeelte van de eet/recreatiezaal er ook nog bij betrokken. Het was vijf dagen per week 's morgens en 's middags geopend en er was niet altijd plaats voor iedereen, mensen moesten vaak wachten tot iemand anders klaar was. Het was niet alleen beschikbaar voor mensen die in dat centrum woonden, maar voor iedereen uit de gemeente die minstens 55 was. Na verloop van tijd nam de belangstelling af. Ze werden soepeler met de minimumleeftijd. De ruimte werd ingeperkt. Nog wat later werden ook de openingstijden beperkt. Het café verhuisde naar een klein hokje, in de buurt van de kapper. De openingstijden werden nog verder beperkt. Het bestaat nog, ik ken iemand die daar als vrijwilliger werkt. Hij vertelde me laatst dan het nu nog vier ochtenden per week open is. Mensen komen niet meer om te leren hoe ze hun mail kunnen openen. Ze komen met moeilijke vragen over hun laptop, of als de boel is vastgelopen. De behoorlijk deskundige vrijwilligers weten niet altijd het antwoord. De weinige computers die er staan, zijn lang niet altijd bezet. Er gaan ochtenden voorbij dat de vrijwilligers niets te doen hebben. Ondertussen heb ik ook contact met een paar 55-plussers die hulp willen met computeren en dat doe ik soms. Ik ga naar ze toe, thuis. Ik ga er naast zitten en laat het ze zelf uitzoeken, stuur alleen nu en dan even bij. Ik vraag me af of het gaat om het leren omgaan met de computer of om de gezelligheid. Ik ken ook mensen van boven de 70 die in hun betaalde of vrijwilligerswerk computers gebruikt hebben, dus dat kunnen ze wel. Sommigen gaan daar na hun pensionering blij mee door - iPhone, e-book, ga maar door. Anderen vonden het nooit prettig en nu ze gepensioneerd zijn, willen ze er zo weinig mogelijk meer mee te maken hebben. En er zijn ook nog mensen die nog wat ouder zijn en die er gewoon nooit aan begonnen zijn en ook geen plannen hebben om dat nu nog te gaan doen. In ieder geval ken ik geen 55-plussers die van de hier omschreven handleidingen gebruik zouden maken.

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ik ook niet. Als je iemand wilt helpen moet je inderdaad naast die persoon gaan zitten. Vraag geen IT'er want die slaan altijd stappen over. Mijn zoon is IT'er en als ik ergens naar vraag, krijg ik een uitleg waar ik niks van begrijp. Zijn vriendin kan het wel goed uitleggen, is praktischer en snapt waar het probleem ligt. Nee sorry, in nog een handleiding zie ik niet veel. Als mensen al iets van de pc weten kunnen ze via google op heel veel www.'s komen. Goed bedoeld, maar het lijkt me geen lang leven beschoren, danpolo.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ pvdwngrd, Laat ik nogmaals duidelijk maken dat het hier niet gaat om computerkennis, verschillende browser types, etc. pvdwngrd als gewezen IT-er weet jij dan toch ook dat de achterliggende systemen of browser type totaal losstaan van de omgeving van de webapplicatie zelf. Ik stel je reactie erg op prijs begrijp me niet verkeerd, maar het heeft niets te maken met het balletje wat ik opgooi. @ tantebetje, In principe een logische afname van interesse! Zoals je zelf al aangeeft was er in het begin een overvloed aan interesse maar wanneer je iemand geleerd hebt om vuur te maken... Het is de bedoeling een soort van richtlijnen uit te zetten waardoor mensen vertrouwd worden met een website en er makkelijk mee overweg kunnen voordat ze door het bos de bomen niet meer zien en afhaken, of ergens geen gebruik van maken omdat ze niets weten over de veiligheid van online afrekenen, etc. Met informatieve handleidingen is het mogelijk om dit op een simpele- maar duidelijke manier over te brengen, zou je er dan nog een eenmalige cursusdag aan plakken dan is dat voldoende en zijn herhaling niet noodzakelijk, je zou dan op zijn hoogst nog een telefoonlijn kunnen openen voor helpdesk vragen.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Oké. Ik denk dat ik het snap. Ik (senior) wil de kast van eigen kopen, die hij op Marktplaats heeft aangeboden. Mijn hemel, hoe vind ik die kast van eigen, want ik wil enkel die en geen andere! Dan is er op Marktplaats een hoekje, een knop, een button (however je het noemt), die mij vertelt hoe ik bij de kast van eigen kom. Ik wil dan tegelijkertijd meer weten van mijn seniorenhypotheek, want de bedoeling van die kast is dat ik er mijn hypotheekpapieren in opberg - ik heb namelijk net een erfenis gekregen, ja, die krijg je op steeds hogere leeftijd, want de oude mensen leven maar door en leven maar door :), maar nu is het dan zover en kan ik me eindelijk die rietgedekte villa aan de vijver in het park permitteren - dus google ik naar De Seniorenhypotheek, en daar vind ik een button die me uitlegt hoe die site werkt. Maar dan ga ik ook nog even naar een makelaarssite, want hoe kom ik aan die rietgedekte villa? Gelukkig vind ik daar ook een knop die me wegwijs maakt. Et cetera. Zo? Toch:
De doelgroep waar ik mij op wil richten gaat steeds vaker gebruik maken van een pc en het Internet. De reden waarom ik er vanuit ga dat er een behoefte is aan degelijke gebruikershandleidingen is omdat websites hierin zelf over het algemeen niet voorzien, en als dit wel gebeurd dan zijn deze vaak niet specifiek geschreven op senioren- en de beginnende Internetter.
Heb je dit onderzocht? Want je gaat er vanuit, maar je moet weten of er behoefte is aan je plan. Anders is straks misschien al je werk - en dat van anderen - voor niets. Dat zullen de sites die je benadert waarschijnlijk ook zeggen. Op basis van (markt)onderzoek zet je stappen, niet op basis van een aanname. En toch wens ik je veel succes, want misschien ligt dat wel in het verschiet met dit initiatief. Tegelijkertijd geloof ik dat, wanneer bepaalde sites iets in je plan zien, ze daar zelf in zullen voorzien: 'Bedankt voor de gedachtenwisseling, meneer Polo. Heel interessant.' En vervolgens gaan ze het zelf doen. Hoe los je dat op?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb je dit onderzocht? Want je gaat er vanuit, maar je moet weten of er behoefte is aan je plan. Anders is straks misschien al je werk - en dat van anderen - voor niets. Dat zullen de sites die je benadert waarschijnlijk ook zeggen. Op basis van (markt)onderzoek zet je stappen, niet op basis van een aanname.
Hier geef ik je 100% gelijk in echter ik draai zelf ook al wat langer mee in de wereld van website exploitatie en online development en mijn ervaring leert dat het voor sommige projecten een grote kans van slagen heeft wanneer je het gewoon opzet en gaande weg je marketingresearch opdoet. Dit project is zowel voor de schrijvers als voor mij als ontwikkelaar niet erg tijdrovend een goed marktonderzoek kan enkele weken tot maanden duren, in de helft van deze tijd staat er al een volledig functionerende website.
En toch wens ik je veel succes, want misschien ligt dat wel in het verschiet met dit initiatief. Tegelijkertijd geloof ik dat, wanneer bepaalde sites iets in je plan zien, ze daar zelf in zullen voorzien: 'Bedankt voor de gedachtenwisseling, meneer Polo. Heel interessant.' En vervolgens gaan ze het zelf doen.
Hier geef ik je wederom 100% gelijk in.. maar dit is net zoveel risico als hier mijn idee posten of wanneer een website net live is dat het idee gemakkelijk te kopiëren is. Zoals ik al in een van mijn eerdere reacties heb geschreven ben ik wel vanwege mijn dagelijkse werk al bekend met bedrijven die dit soort grotere websites exploiteren. Ik weet dan ook uit ervaring dat bedrijven in veel gevallen niet met een idee aan de haal gaan wanneer een ander bedrijf (wij in dit geval) een goed gratis alternatief aanbieden. Ik heb al ervaring met het aanbieden van diensten aan grote websites, diensten die zei in principe ook zelf aan zouden kunnen bieden. Ik heb zelfs voor dit project een goede oplossing om bedrijven/websites aan ons te binden (dit zijn echter dingen die ik niet openbaar op dit forum). Beste Bob, bedankt voor je reactie. Voor Bob en anderen die gereageerd hebben: ik probeer zo spoedig mogelijk alle mailtjes te beantwoorden.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hier geef ik je wederom 100% gelijk in.. maar dit is net zoveel risico als hier mijn idee posten of wanneer een website net live is dat het idee gemakkelijk te kopiëren is. Zoals ik al in een van mijn eerdere reacties heb geschreven ben ik wel vanwege mijn dagelijkse werk al bekend met bedrijven die dit soort grotere websites exploiteren. Ik weet dan ook uit ervaring dat bedrijven in veel gevallen niet met een idee aan de haal gaan wanneer een ander bedrijf (wij in dit geval) een goed gratis alternatief aanbieden. Ik heb al ervaring met het aanbieden van diensten aan grote websites, diensten die zei in principe ook zelf aan zouden kunnen bieden. Ik heb zelfs voor dit project een goede oplossing om bedrijven/websites aan ons te binden (dit zijn echter dingen die ik niet openbaar op dit forum).
Hoe vaak heb je al geschreven dat je dit al eerder geschreven hebt? Wie behoren bij 'ons'?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe vaak heb je al geschreven dat je dit al eerder geschreven hebt? Wie behoren bij 'ons'?
Uit mijn eerste post in dit topic "Vanwege mijn dagelijkse werk heb ik al diverse contacten met bedrijven die dergelijke grote websites beheren." En onder ons versta ik diegenen die schrijven en mijzelf.