Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

'Nakijken' kort verhaal

Ha, Sinds kort ben ik lid van het Schrijven Magazine, en zo ontdekte ik ook de website en het forum. Via het forum kwam ik erachter dat er diverse leuke schrijfwedstrijden zijn, en zodoende ben ik bezig met een aantal schrijfsels om mee te dingen naar een prijs / publicatie. Nu heb ik een kort verhaal (niet meer dan 8 boekpagina's) geschreven voor een wedstrijd van een uitgeverij. Echter kwam ik erachter dat ik nogal veel stijlfouten maak. Nu ben ik op zoek naar iemand die mijn verhaal eens vluchtig zou kunnen doornemen, en mij enkele tips zou willen geven. Hierbij moet ik wel het volgende melden: - Het betreft een (homo)erotisch verhaal, omdat de opdracht daar om vroeg - De deadline ligt op 1 augustus, dus er is haast bij - Het verhaal hoeft niet volledig geredigeerd te worden, echter graag alleen wat bruikbare tips alvorens ik het naar de uitgever toestuur Alvast bedankt!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dit is meer iets voor de rubriek oproepen, Trychuck. Misschien kun je het daar naartoe verplaatsen?
Bedankt voor de melding. Ik heb het bericht verplaatst naar de rubriek 'oproepen' op dit forum.