Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verhaal voor kortfilm gezocht

Hey,... Wij van BOOMCLIPS zijn twee kerels van 18 jaar met een passie voor filmen en alles wat erbij komt! WIJ ZOEKEN - Een origineel verhaal of script om te verfilmen! Ben jij goed in verhalen schrijven of heb jij veel fantasie? Stuur jouw verhaal of script op naar: jetsen@boomclips.be gelieve er ook een kleine motivatie en inhoud bij te zetten zodat wij overtuigd zijn dat juow verhaal het beste is! WAT GAAN WE ER MET DOEN? Als we een goed verhaal hebben gevonden, gaan we een goede cast en crew zoeken om het te verfilmen! Met het afgewerkte product gaan we dan uitijndelijk naar filmfestivals stappen om het te vertonen aan het publiek! STUUR JOUW VERHAAL DUS OP NAAR: jetsen@boomclips.be ! OVER ONS: Een paar jaar geleden zijn we gestart met het stichten van BOOMCLIPS ons eigen klein productiebedrijfje! Met een passie voor filmen en een goede sfeer zijn we dan ook kleine kortfilmpjes beginnen maken. Na een tijdje begonnen we opdrachten te krijgen van alle kanten en dan zijn we die ook met plezier gaan filmen! Een overzichtje van wat we al gedaan hebben! - VIDEOCLIP - BRAHIM (evolution) - VIDEOCLIP - THE ROCKET (popfolio price winning videoclip) - MAKING OFF - PUKEMAROCK (festival) - CONCERT (big screen) beelden - PUKEMAROCK nu dit zijn de meest spectaculaire dingen die we hebben gefilmd! hopenlijk horen wij nog van jouw! MVG, Jetsen Van den Eede BOOMCLIPS www.boomclips.be jetsen@boomclips.be

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb nog een prikkelend liefdesverhaal liggen dat uitermate geschikt is voor verfilming. :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey iedereen, excuseer mij voor mijn late reactie! Het verhaal mag gaan over wat jullie zelf willen, het is de bedoeling dat we zo veel mogenlijk verschillende ideen binnen krijgen en zo een keuze kunnen maken of mieschin zelfs verschillende verhalen bij elkaar kunnen brengen om zo tot een nog sterker verhaal te maken! Maar ik denk dat jullie wel een sterk genoeg verhaal kunnen schrijven! De duur van een kortfilm is 20 minuten dit komt overeen tot een 20 SCRIPT paginas, maar als jij liever een langspeelfilm wilt schrijven is dit zeker ook mogenlijk! We zullen er dan wel aan moeten werken om je verhaal in te korten naar een kortfilm om te vertonen! De manier waarop je het schrijft is bij voorkeur een script! Weet je niet goed hoe dat moet, of kan je beter een gewoon verhaal schrijven, dan kan je dat ook doorsturen en dan zullen we het wel omvormen naar een script! En spijtig genoeg is CGI niet mogenlijk :s We proberen het zo simpel mogenlijk te houden om het zo goed mogenlijk voor een zo extreem laag mogenlijk budget te filmen! mvg, en veel schrijfplezier, Jetsen

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey, wat denk je hiervan, dit de flap. Hier kun je misschien wel wat mee doen of niet. Brian Eagen is lid van een organisatie criminele meesterbreinen, waaronder zichzelf. Samen met drie leden beslist hij uit de organisatie te stappen om nog één laatste slag te slaan. Een nieuw museum gaat open en om de opening onvergetelijk te maken regelt het Extraord-Museum de tentoonstelling van één van de duurste diamanten in de wereld. Brian ziet zijn kans goed om een meesterslag te slaan tot het onvermijdelijke gebeurt. Hij wordt gevat samen met zijn vrienden, maar Brian vlucht. Na een lange achtervolging staat Brian oog in oog met de FBI en wordt hij in het hoofd geschoten. Het volgende moment ligt hij in het ziekenhuis. Maar hij is alleen maar een hersenspinsel meer van zichzelf. Hij weet niet meer wie hij is, waar hij is of wat er gebeurt is. De FBI maakt hier gebruik van en vertelt hem dat hij Alex is, een FBI-agent, bezig met een zaak. Waarmee Brian als crimineel mee in confrontatie kwam. Komt Brian weer bij zijn positieven en gaat hij weer het slechte pad op of niet? Als je het niets vindt kan je me altijd vragen iets anders te bedenken.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
hoi. Krijg je als schrijver ook eer van je werk? Zoja, op elke manier ? Dat staat nergens ? Ik heb nog wel een verhaaltje liggen, ik houd van korte verhalen. gr. Mar

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is al van 15 juli geleden dat hij nog eens gereageert heeft. Ook ik heb niets meer gehoord sindsdien. Volgens mij is hij het vergeten of heeft hij het geschikte verhaal al gevonden...