Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ontwerper voor boek-cover gezocht

Ik ben op zoek naar iemand die een cover zou kunnen ontwerpen voor een fantasy-boek. Iemand suggesties of connecties?

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij was hier een tijdje geleden een fotografe die boeken zocht om covers voor te maken, maar ik weet even niet meer hoe ze heette. Ik zoek..... Hebbes! http://www.schrijvenonline.org/forum/102060 Gewoon even contact met haar opnemen. Als je in dit topic op haar naam klikt, zie je daar contact staan en kun je een mailtje sturen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thanx voor je reactie Anouk, maar gezien het een fantasy-boek is, denk ik eerder wat aan iemand die digital art kent of goed kan tekenen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb me met die bedoeling geregistreerd op DeviantArt (ik ben dus een Deviant nu :p ), enkele verzoekjes geplaatst, maar tot nu toe geen reactie. Wat ik curieus naar ben is waar anderen hier hun cover vandaan halen als ze die niet zelf (kunnen) maken.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ontwerp van de cover wordt normaal gesproken verzorgd door de uitgever, daar hoef je je als schrijver niet mee bezig te houden, tenzij je je boek via POD uitgeeft. Alleen in dat geval is het dus nodig om contact te leggen met een grafisch ontwerper.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fiach, misschien als je kijkt op Pure Fantasy (www.purefantasy.nl, denk ik)? Ik denk dat er voor dat blad ook wel (Nederlandse) mensen tekenen.
Bedankt Judy! Dat lijkt me een hele interessante sit, ik overweeg al om heet eerste deel van mijn boek eventueel eens naar hun op te sturen, en eens kijken wat hun oordeel is.