Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Oproep aan de jeugd (12-18)

Beste jeugdleden van Sol, Ik heb een idee voorgelegd aan de leden van deze site, om een soort van jeugdhoekje te maken. Hierin kan de jeugd dan alles aan elkaar vragen en we krijgen ook eventueel ook een aparte proeflezen gedeelte. Nu heb ik helaas alleen nog maar reactie gekregen van de volwassen van deze site, ik zou graag ook van JULLIE horen ofdat jullie dat zouden willen. ......................................................................................................................... Ik hoop dat jullie er positief op reageren (alsjeblieft ook reageren als het je niks lijkt, wel een reden erbij). Gr Tusdar (16) ps: volwassenen kunnen reageren in bovenstaande link. ........................................................................................................................ Het uiterlijk word niet aangepast, alleen komt er een jeugdafdeling bij

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Nu lijkt het nog alsof het om het uiterlijk gaat, dus ik zou je quote uit het andere topic weghalen of aanpassen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik had ook in dat andere topic gereageerd, maar daar werd blijkbaar overheen gelezen... Zelf ben ik er eigenlijk geen voorstander van. Nu ben ik veertien, maar ik ben juist naar dit forum gekomen omdat het geen typische trekpleister is waar jongeren rondhangen die niet serieus bezig zijn. De sfeer is hier nu volwassen, in tegenstelling tot die andere fora. Ik vrees dat het binnen de kortste keren een puinhoop wordt als dat veranderd wordt. Wat ik nu niet zeg, is dat alle jongeren voornamelijk rotzooien, maar het gebeurt erg veel. Daarbij: als de lay-out van de site veranderd zou worden, zou het te druk voor me worden. Ik kan niet tegen afleiding en drukke kleuren storen me. Liever niet.

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jeugdhoekje is nergens voor nodig, er zijn overigens genoeg andere schrijffora voor de jeugd. Ik ben hier ook gekomen omdat hier jongeren ook echt serieus worden genomen.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Dries Kan je beide topics sluiten ik heb genoeg meningen om te weten dat het niet hoeft. Dank je Gr tusdar

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi tusdar, niet zo snel! Je hebt nu van een paar mensen iets gehoord, maar het kan best zijn dat andere jongeren nog niet on line zijn geweest. Wacht dus even met het opgeven van je idee tot je minstens 10 reacties hebt! Of meer. Je hebt de oproep gisteravond geplaatst, het is nu 11 uur in de ochtend. Wedden dat een groot deel van de doelgroep gisteravond uit was en nu op een oor ligt? (mijn dochter van 14 heb ik vandaag nog niet gezien bijvoorbeeld). Dus even geduld oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien! Ik ben te oud om bij je doelgroep te horen, maar ik zou het best zien zitten voor jongste dochter van 13 die graag schrijft en wellicht ook haar weg naar jouw afdeling weet te vinden.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi tusdar, niet zo snel! Je hebt nu van een paar mensen iets gehoord, maar het kan best zijn dat andere jongeren nog niet on line zijn geweest. Wacht dus even met het opgeven van je idee tot je minstens 10 reacties hebt! Of meer. Je hebt de oproep gisteravond geplaatst, het is nu 11 uur in de ochtend. Wedden dat een groot deel van de doelgroep gisteravond uit was en nu op een oor ligt? (mijn dochter van 14 heb ik vandaag nog niet gezien bijvoorbeeld). Dus even geduld oefenen en niet zo snel de handdoek in de ring gooien! Ik ben te oud om bij je doelgroep te horen, maar ik zou het best zien zitten voor jongste dochter van 13 die graag schrijft en wellicht ook haar weg naar jouw afdeling weet te vinden.
Ik wil het ook niet opgeven, Maar volgens mij is de SOL-jeugd niet groot genoeg voor zo'n jeugdafdeling. Ik ga proberen wat geïnteresseerde jongeren op deze site te laten komen. Dan hoop ik dat je dochter interesse heeft :) Dries houd toch nog maar even open. Gr Tusdar

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beetje lullig gezegd, is het nogal racistisch, maar de soort van ''Kinderafdeling van schrijvenonline'' stelt inderdaad niks voor.. Maar net zoals Celeste, ben ik hier omdat ik serieus genomen wil worden.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Als ik behoefte had aan een jongerenhoekje dan zat ik wel op een andere site speciaal voor jongeren over schrijven. Dus, mijn antwoord is: nee.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@dries Nu mag je allebei de topics hierover sluiten, de jongerhoek hoeft er niet te komen.