Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

jipjip.weblog

deze kwam ik tegen op twitter van Kjoek. Hij is van jipjip.weblog, een van de leukste sites over kinderboeken (vind ik) op zijn site, zie link hieronder, lees je er meer over. Beginnende kinderboekenschrijvers die meer aandacht willen kunnen zich aanmelden op Jipjip http://jipjip.web-log.nl/jipjip/onbekende_schrijv…

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Dit is geen oproep. *Verplaatst naar Promotie en Marketing*

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb me ook aangemeld. Verhip, ik krijg net mijn mailtje terug. Is het bij jullie wel gelukt?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
de vorige keer stonden er ook boeken tussen die in eigen beheer uitgegeven zijn, meende ik. Kun je ook nog wel op de site nalezen bij het kopje onbekende schrijvers. edit: als je op de link klikt zie je het ook al.

Lid sinds

17 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad een erg informatief en leuk weblog, ik kom er al een hele poos. Had me ook al aangemeld, spannend! Een erg sympathieke actie vind ik het!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
de vorige keer stonden er ook boeken tussen die in eigen beheer uitgegeven zijn, meende ik. Kun je ook nog wel op de site nalezen bij het kopje onbekende schrijvers. edit: als je op de link klikt zie je het ook al.
Ik heb ze een mail gestuurd en ze doen het niet meer. Geen kans dus, wel jammer hoor!