Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Promotie man?

Goede avond allemaal, Het is al weer een tijd geleden dat ik een oproep plaats maar ik wil jullie wat vragen. Inmiddels heb ik 2 boeken uitgegeven verraad me niet en vecht voor mij. op zich lopen de boeken goed maar ik wil er meer uithalen. De boeken heb ik onder eigen beheer uitgegeven en eerlijk is eerlijk dat bevalt me goed maar bestaat er zo iets als iemand die promotie doet? (Een promotie man of vrouw) met een folder voor de boeken handels? ik sta wel ingeschreven bij het CB dus mijn boeken zijn landelijk te verkrijgen maar ik weet niet pressies hoe ik verder moet. Zelf heb ik al het een en ander aan promo gedaan zoals naar giel beelen. Alvast bedankt, Veel liefs, Elenne Marianne

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het aanbieden van folders aan de boekhandels, nee, ik geloof niet dat zo'n promotiepersoon op dit moment voor EB boeken bestaat. Je zou naar een communicatiebureau of iets dergelijks kunnen lopen, om eens te vragen of zij een idee hebben? (Ik wil niet vervelend doen, maar er staan een paar akelige tik-, en spelfouten in je oproepje. Misschien nog even naar kijken?)

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
*verplaatst naar promotie en marketing* oproepen zijn bedoeld voor als je een schrijver zoekt (voor een project o.i.d.). Die worden vaak geplaatst door niet-schrijvers.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is iemand die een bureau heeft voor boekpromotie - Remco Volkers, zie http://www.hetkantoortje.nl/index.php?paginaid=3. Let wel: hij werkt vooral voor reguliere uitgevers, of hij ook eigen uitgaves wil begeleiden, is nog maar de vraag. Zijn uurprijs zal sowieso marktconform zijn. Wil je de promotie van je boek zelf meer ter hand nemen, dan zou je eens in het meest recente Handboek voor schrijvers kunnen kijken, daarin staat een hoofdstuk over het promoten van je eigen werk.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In het boek 'PR voor dummies' staan ook vele goede tips die je kan toepassen wanneer je zelf de promotie ter hand neemt. Je krijgt in ieder geval meer zicht op de wereld van promotie.