Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijvers gezocht

Wij zijn op zoek naar alle soorten genre schrijvers die hun werk graag gepubliceerd zien en zelf geen mogelijkheid hebben gekregen om hun werk gepubliceerd te krijgen. Lees meer info op www.eboeken.web-log.nl

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
'De nieuwe revolutie in de uitgeversbranche' staat op je site. Nogal druk met revoluties in de uitgeversbranche dit jaar lijkt het. En dat allemaal op web-log.nl met een concept dat anderen al eerder deden (b.v. schaduwschrijvers). Combineer dat met een heleboel spelfouten (Kontakt?) en het is denk ik wel begrijpelijk dat ik een beetje cynisch ben.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De pagina is door mij niet eens te openen. Hij stopt halverwege met 'fout op de pagina' :confused: Ik read and delete dit topic dan maar.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door mij wel. Is zo'n gratis weblog van dezelfde provider waar ik mijn gratis blogs ook heb. Alleen heb ik nog moeite gedaan om er een eigen lay-out aan mee te geven en zij hebben een van de standaardlayouts gekozen. Ik heb even gekeken wat déze weer verzonnen heeft. Ik heb het niet goed gelezen, ben gestopt toen ik zag dat 'geïnteresseerde lezers' € 0.02 mogen betalen om een A4tje met tekst te downloaden. Daar zal een schrijver dan wel een deel van krijgen. Of zoiets? Wat me nog meer opviel is dat dat blog al van het najaar 2009 er staat. Ze hebben er dus lang over gedaan om ons te vinden.... Ik zit hier nou vanaf november of zo en dit is nummer zoveel al. Was dat voor mijn komst op SOL ook al zo? Of is het een nieuw verschijnsel?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wilde eigenlijk wel even inhoudelijk reageren, maar ik werd even heel erg verdrietig van de gedachte achter 'read en delete'; literatuur als wegwerpartikel. :crybaby: (te vinden onder profiel). Afijn, toen ik daarover heen was heb ik gekeken hoe ik als lezer blij kon worden van dit initiatief. Tenslotte is publiceren leuk, maar als je niet gelezen wordt een beetje tja. En ik hou nu eenmaal erg van lezen ... Op de read and delate site is nog niet veel te zien, maar ik mis wel meteen het beroemde fragment. Dat fragment wat ik in de boekwinkel even zou lezen, om te zien of de stijl en het tempo aansluiten bij wat ik zoek. Net als bij al die andere hierop lijkende initiatieven wordt er heel hard nagedacht over het verleiden van de schrijver, maar er wordt veel te weinig aandacht besteed aan het verleiden van de lezer; van wie al die schrijvers het toch moeten hebben. En je mag van mij als lezer gewoon niet verwachten dat ik tegen betaling van al is het maar twintig cent documenten die over het algemeen niet geredigeerd zijn ga downloaden om ze door te lezen in de hoop dat ene boek te vinden wat ik wil lezen. Doe iets voor de lezer, revolutionairen! Wij schrijvers redden ons wel.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je het goed leest is het een heel goed concept. De uitgeverijen hebben inderdaad de macht en zien de schrijvers alleen maar als klanten waaraan ze veel geld kunnen verdienen. De schrijver zelf ontvangt een schrijntje. Ik ben zelf full-time schrijfster en denk er hard over na om mijn boeken in eigen beheer te gaan uitgeven. Ik ben het absoluut niet eens met die paar negatieve reacties. Het bevestigd dat niet alleen schrijven maar ook lezen moeilijk is.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Als je het goed leest is het een heel goed concept.
Kun je misschien in een paar duidelijke punten aangeven wat het goede is aan het concept? Want ik zie niet waarom iemand een boek via R.A.D. zou laten uitbrengen, wanneer hij dat ook zelf kan, met een eigen vormgever en drukker, een website en een netwerk?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het bevestigd (met een d ... :eek: ) dat niet alleen schrijven maar ook lezen moeilijk is. Van zulke fouten van fulltime schrijfsters word ik, als docent en vakidioot ( :p ) verdrietig ... ... Bovendien verdien je geen schrijntje maar een schijntje ...

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
De uitgeverijen hebben inderdaad de macht en zien de schrijvers alleen maar als klanten waaraan ze veel geld kunnen verdienen.
De klant is in mijn boek nog altijd koning. En ik schrijf geen fictie. :p Opvallend, trouwens, dat Johanna Bronkhorst zich heeft aangemeld om dit te plaatsen. Mogen we ook een verdere hout snijdende dus inhoudelijke reactie verwachten, Johanna ReadAndeDelete Bronkhorst?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Als je het goed leest is het een heel goed concept.
Er komen hier niet heel veel bezoekers uit het buitenland, en jij komt heel toevallig uit dezelfde stad in het buitenland als de starter van dit onderwerp. Is mij net iets te toevallig. Deze gaat dicht wegens spam.