Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

2-daagse workshop poezie of creatief schrijven geven

Op middelbareschool Mencia Sandrode in Zundert hebben ze een jaarlijks terugkerend project: Wij Gaan Kunsten. Twee dagen lang houden kinderen zich bezig met één zelf gekozen kunstdicipline. Resulterend in een presentatie op de avond van de 2e dag. Ik heb daar tot nu toe een workshop poëzie gegeven aan leerlingen van 14 en 15 jaar. Het vindt dit jaar plaats op 8 en 9 juni. Omdat mijn kinderboek rond die tijd uitkomt en ik dan bezig ben met voorlezen op de lagere scholen in Zundert, doe ik een jaartje niet mee. Mij is gevraagd of ik een goede vervanger weet. Het is een intensief project, maar wel heeeel erg leuk en leerzaam. Bovendien krijg je er €300,- voor. Heb je ervaring met het geven van workshops schrijven, affiniteit met pubers en woon je enigzins in de buurt, laat het me dan zsm weten. info@elineschrijft.nl

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou het op zich heel leuk vinden, en heb dat ook vaker gedaan. Zelfs ben ik wel eens op deze school geweest, maar dan in een paar schoolklassen. Maar die data kan ik niet, eerder wel.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je was me voor Zjors, ik wilde je net naar voren schuiven. Elinemangnus, je zal gewoon die datum moeten verzetten, want jij wilt Zjors. Reken maar. :thumbsup: