Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beroordelen schrijffragment

Beste schrijvers in Nederland, Sinds een paar maanden ben ik bezig om een boek te schrijven. Het is wel heel eenzaam, maar je moet volhouden en positief blijven. Mijn vraag aan jullie is: "Is er iemand die kosteloos een fragment uit mijn boek wilt beoordelen en een feedback wilt sturen." Ik zal het op prijs vinden. Graag reacties met emailadres en ik hou van discretie. Groetjes André van der Water

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
*verplaatst naar oproepen* Je mag in het forumonderdeel proeflezen een stuk van max 500 woorden voorleggen aan de forumleden. In het geval dat je dat niet wilt heb ik deze voor je verplaatst naar oproepen.

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een stuk van 500 woorden uitkiezen en plaatsen in proeflezen. Je kunt een aantal keer wat plaatsen, ik weet even niet uit mijn hoofd hoe vaak, maar het staat in de regels van het proefleesforum.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Drie keer per week mag je een stuk van ongeveer 500 woorden plaatsen. Er wel even bijzetten waar je graag reacties op wilt.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Dries, OK. Bedankt. Kan je mij vertellen hoe ik dat nu moet doen. Ik heb nu 10 pagina's dus meer dan 500 woorden.
Proeflezen is echt voor feedback op moeilijke passages of algemene schrijfstijl. Als je je hele verhaal ineens wilt laten beoordelen kun je inderdaad beter iemand zoeken die je per e-mail feedback geeft.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beroordelen schrijffragment
Ik zal dit schrijffragmentje maar niet be[u]r[/u]oordelen...

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Eigen, Ik ben bereid om jouw tekst te proeflezen en te beoordelen als je dat wilt. Ik kan daar tijd voor vrijmaken. Al lijkt het mij misschien beter als je uiteindelijk 2 of drie proeflezers zou kiezen. tezamen zien we meer dan jij of ik alleen. Het aanbod staat, zie maar. W.