Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dichters in de Prinsentuin 2010 zoekt talent!

Schrijf je graag gedichten en wil je ze voordragen voor publiek? Meld je dan nu aan voor het zomerse poëziefestival Dichters in de Prinsentuin, dat plaatsvindt op 28, 29 en 30 juli 2010. Evenals in voorgaande jaren nodigt de organisatie ruim tachtig bekende en onbekende dichters uit om voor te dragen in de prachtige Prinsenhoftuin in de Groningse binnenstad. Wil jij daar ook tussen staan, andere dichters leren kennen en inspiratie opdoen? Kies dan maximaal drie van je beste gedichten, eventueel met een korte biografie, en meld je voor 15 maart aan via onze website http://www.dichtersindeprinsentuin.nl/contact.htm In april laten we je weten of jij bij de deelnemers van dit jaar hoort! Kijk voor meer informatie over het festival op www.dichtersindeprinsentuin.nl

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gaat het alleen om dichters/gedichten die voor volwassenen bedoeld zijn?

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ja

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb toch maar ff ingestuurd. Niet geschoten: altijd mis.
Je hebt gelijk, Ik ook maar 2 gedichten gestuurd. Afwachten maar.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gaat het alleen om dichters/gedichten die voor volwassenen bedoeld zijn?
Volgens mij hoeft dat niet per se hoor, ze zoeken ook naar diversiteit :) Ik heb vorig jaar meegedaan, het is wel leuk. Maar blijkbaar is de inzendtermijn nu toch al verstreken.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heb toch maar ff ingestuurd. Niet geschoten: altijd mis.
Heb jij al iets gehoord? In april, dacht ik, ik hoop maar dat we sowieso bericht krijgen, ook als we niet zijn uitgekozen... ps wat een bijzonder website heb jij. Erg mooi!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Tot nu toe alleen nog maar, een tweetal weken nadat ik instuurde, de ontvangstbevestiging: Beste dichter, Je inschrijving voor deelname aan Dichters in de Prinsentuin 2010 is in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank! In april maken wij een keuze uit de vele inzendingen, en zullen we je laten weten of je bij de deelnemers van dit jaar behoort. Vriendelijke groet, Verder niets. Spannend. Dankjewel voor het website-compliment, ik moet dringend weer wat updaten!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor je reactie! De email voor ontvangst heb ik ook gekregen. In een van de eerste aankondigingen stond; voor 15 april bericht. Dat heb ik later nooit meer terug gezien. Afwachten dan maar. Zeker spannend. Ik laat het meteen weten op dit topic...good or bad news. en ook groet, (groetnis, zeggen wij hier)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@kate.s: Yep! :o Ik ontving zaterdag de uitnodiging. Pfoe, er komt nog heel wat bij kijken, een workshop, en plek in het bundeltje, ik had mij eigenlijk halfslachtig aangemeld, zonder goed te weten hoe de vork precies in de steel zit. Het ziet er erg leuk uit. Het wordt ook nogal een trip, ik moet helemaal van Antwerpen komen. Maar ik heb het er voor over. :nod: Jammer voor jou. Volgend jaar misschien?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoei! gefeliciteerd.Leuk zeg. In dat geval ga ik de agenda goed in de gaten houden en kom ik naar je luisteren! Ik woon niet zo ver van Groningen. (Moet wel binnenkort naar Antwerpen, uitgeversbezoek voor nieuw kinderboek) Volgend jaar nieuwe kansen, heb inmiddels wel op Krakatau een publicatie, ben ook nog maar pas begonnen, dus maak me niet druk. Echt leuk voor je. (vind het ook niet zo gek gezien je schrijfwerk) En ga jij een workshop geven, of krijg je die... daag

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je kate.s! Krakatau is ook fijn. Ik heb wat werk bij magazines ter redactie liggen, maar behalve een kortverhaal is het me nog niet gelukt. Geduld is een schone deugd. Ik ga inderdaad de workshop volgen. Nooit weg, toch? :unibrow: Veel succes met het uitgeversbezoek! :thumbsup: