Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

autobiografie lezen

Hallo allemaal, Ik ben redelijk nieuw op deze site (ondanks dat ik mij al een aantal jaren geleden heb aangemeld) en heb een vraag. Ik weet niet of ik de vraag hier op de juiste plek stel. Als dat niet zo is, hoor ik dat graag van jullie :-). Ik ben bezig een autobiografie te schrijven over een bepaalde periode uit mijn leven. Mijn script beslaat op dit moment zo'n 200 bladzijden. Het lijkt rijp om binnenkort op te sturen naar uitgeverijen. Nu zoek ik eigenlijk mensen die het leuk vinden om mijn stukken te voorzien van opbouwende kritiek. Ik heb ook een schrijfcoach in de arm genomen (eveneens actief op dit forum) die mij enorm helpt, maar ben daarnaast benieuwd of anderen mijn teksten ook zouden willen lezen. Kan iemand mij meer vertellen over de (on)mogelijkheden op deze site? Alvast bedankt voor de reacties! Groet, Ingrid

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo inkie, Het subforum Proeflezen is bedoeld om stukjes tekst (max 500 woorden) te laten doorlezen op specifieke punten. Als je je hele manuscript wilt laten lezen kun je beter een oproep plaatsen. Ik heb je bericht even naar dat forumdeel verplaatst.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Inkie, heel verstandig dat je een schrijfcoach hebt ingeschakeld bij het schrijven van zo'n omvangrijk verhaal. Heb je nagedacht over een uitgever? Mijn ervaring is dat uitgeverijen nogal veel autobiografische manuscripten krijgen en dat daarvan maar weinig worden uitgegeven. Maar laat dat je niet bij voorbaat weerhouden. Succes! Groeten, Bram