Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

testlezer

Ik zoek een testlezer die mijn broodnodige zelf kritiek kan opvoeren. Enkele hoofdstukken van mijn boeken zou willen lezen en voorzien van zijn of haar oordeel. Ondanks dat mijn uitgever me postief bekrachtigt, kan ik zelf niet inschatten of de sfeer, de kleur en het tempo van mijn romans goed genoeg zijn. Wie wil? Joshua

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Joshua, welk genre? En de hoeveelheid tekst? Je uitgever vindt het goed genoeg, dus waarom zou je nog proeflezers willen?

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor je reactie. Mijn boek wat uitgegeven gaat worden is klaar. Dat klopt. Maar ik zit niet stil. Ik schrijf verder. Zodoende ben ik twee boeken verder. En de twijfel slaat toe. Zal ik het mijn uitgever kunnen / durven voorleggen. ?? Ach dat doe ik ook wel. Ik zocht het oordeel van een onbekende. 2e boek: Thriller ( dit boek is klaar wat verhaallijn betreft) 3e boek: Roman retrospectief. Man confronteert zichzelf met zijn eigen verleden. eerste vier hoofdstukken misschien Wie wil ?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Even wat opmerkinkjes, die goed bedoeld zijn. EDIT - wat hier stond is veranderd en dus onnodig om te laten staan! verwijderd dus! Er zijn recentelijk hier wat mensen met een soortgelijke vraagstelling net heel hard met hun hoofd tegen een muur gelopen, iemand lijkt ons voor het lapje te hebben gehouden. Dat maakt mensen niet happig. Manuscriptbeoordeling en dan gratis? surf eerst maar eens met de zoekfunctie.... Daar is al genoeg over te doen geweest in de jaren dat deze site bestaat. En tenslotte is het, om in te schatten hoeveel werk het is/kan zijn, van belang of jouw uitgever een fondsuitgever of een POD is, of dat je het in eigen beheer uitgeeft. In dat laatste geval zal het namelijk 'de uitgever' totaal worst zijn, of het boek verkoopt of niet, of het onzin is of niet en vooral of er veel taalfouten in staan......

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je hebt gelijk, slordig en onverschillig……voornamelijk te vlug. En dat hier op deze site. Geschreven zonder na te denken. dank U