Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Enquete over het lezen van columns

Hallo allemaal, Voor mijn afstudeerproject aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht ben ik momenteel bezig met het doen van onderzoek naar columns. Ik heb een kleine enquete van 8 vragen opgesteld met het doel om wat meer inzicht te krijgen in de lezers van columns. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie deze vragen zouden kunnen beantwoorden. Het kost ongeveer 5 minuten om de enquete in te vullen. *weggehaald* Groeten, Dennis

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil 'm invullen, maar merk dat ik te weinig columns lees (1 per maand of minder, wanneer ik reis met het OV en toevallig een krant zie) om hem echt goed in te vullen. Vragen 7 en 8 bedoel ik dan. Eigenlijk lees ik alle columns wel die in de krant staan, om maar wat te doen hebben in de trein :P Ik heb 'm dan maar zo goed mogelijk ingevuld.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Ik vind het jammer voor je Dennis, maar dit is geen site voor lezers. Het is een site voor schrijvers. Als de enquête over het schrijven van columns zou gaan, had ik hem wellicht laten staan. Maar ook dat soort dingen moet je eigenlijk eerst vragen.