Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijver gezocht

Mijn naam is Wilbert, bij toeval terecht gekomen op deze site. In mijn nog korte leven heb ik een hoop meegemaakt waarover ik moeilijk kan praten met vrienden en bekenden. Vandaar mijn oproep. Kan iemand mijn verhaal in boekvorm schrijven. Dit is niet mijn sterkste kant heb ik gezien. Het verhaal is er, alleen moet het nog op papier gezet worden. Beloning is bespreekbaar, vragen kunnen altijd gemaild worden. Zal degene erg dankbaar zijn.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, wil je dat iedereen jouw verhaal in een boekvorm kan lezen? Dat het boek in de winkel komt te liggen? Als je schrijft dat je in jouw korte leven al een hoop hebt meegemaakt, zegt dat voor een goed verstaander al veel.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het boek mag zeker in de boekhandel komen. Geen idee hoe dat gaat, ik heb daar geen verstand van. Er zijn weinig tot geen boeken die het probleem beschrijven zoals ik het heb meegemaakt. De winst is voor de schrijver. Ik heb het verhaal en wil het alleen in boekvorm hebben.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kunt niet uitgaan van winst. Maar mijn gevoel zegt dat je wel een bijzonder verhaal hebt.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Excuses ik weet niet hoe de schrijvers-wereld in elkaar zit. Mocht er iemand serieus geïnteresseerd zijn in een opdracht. Laat het mij weten dan kan ik contact opnemen. Informatie vragen mag natuurlijk ook altijd.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben serieus geïnteresseerd, maar ik moet even nadenken. Ik hoop dat je op deze manier wel de juiste persoon krijgt die je verhaal gaat opschrijven. Want je moet het verhaal ook kunnen aanvoelen...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, Wilbert. In welke richting moeten we denken?

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker