Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

feedback op mijn draaiboek

Ik heb een draaiboek geschreven. Ik wil daar graag feedback op. Wie wil mijn draaiboek lezen? Het jammere is, dat het draaiboek meer dan 7000 woorden bevat en ik kan ook niet een deel laten zien want ik wil juist feedback op hoe het totaalplaatje is. Heeft iemand een optie?

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ja, er zijn bureaus, instellingen, coaches genoeg die dat voor je zouden willen doen, denk ik. Kijk eens bij het onderdeel Balie / Schrijfgids. Daar staan ze op een rij.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het totaalplaatje, maar om wat reacties op je schrijfstijl te krijgen kun je best een fragment van 300 woorden plaatsen.

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder

Daar is proeflezen in ieder geval niet voor bedoeld. Ik heb hem verplaatst naar oproepen, maar je kunt zoals Thérèse zegt ook professionele diensten gebruiken.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
okee. Mij best. met 300 woorden kan ik helaas geen goed beeld geven van mijn verhaalopbouw. Het gaat om de nevenlijnen en actielijnnen, niet om de schrijfstijl. Ik ben ook op zoek naar mensen 'amateurs'. Mensen die als hobby 5 velletjes tekst wil beoordelen. Wie wil?

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet antwoorden is misschien wel de beste optie? Ik kan het echter niet laten. Jeanne Thamar zei het, bij jouw andere vraag al: Dit is niet de plek voor draaiboeken. Jeanne begon over een café waar jij gratis bier wil, omdat je dorst hebt. Ik wil nog een stapje verder gaan, jouw gedrag is te vergelijken met iemand die bij de slager binnenstapt en luidkeels begint om brood te roepen. Zonder eerst netjes op je beurt te wachten (jezelf even voorstellen in de betreffende rubriek?) Als er geen sites zijn die 100% passen bij wat jij aan het maken bent, is dat heel jammer voor jou maar om dat dan op ons te gaan uitvieren, is onbeschoft. Op jouw vraag: 'wie wil?', is mijn antwoord dus: 'ik in ieder geval niet'

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een draaiboek is toch een onderdeel van een verhaal schrijven? Er zijn toch wel meer mensen die een draaiboek schrijven? Ik dacht dat draaiboeken altijd 'de moeder' van een verhaal was, maar dat is kennelijk niet zo... Janheij, ik vind jou reactie wat grof eerlijk gezegd. Je zult wel hartstikke gelijk hebben, maar ik denk dat je het ook anders had kunnen brengen. Ik bedoel het niet zo als ik het zeg. Misschien wist ik niet dat ik bij de slager was? Misschien vroeg ik niet om een brood, maar zocht ik wel naar de bakker? Misschien was ik wel gefrustreerd geraakt omdat niemand me onderweg de bakker kon wijzen?

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
JanHeij, zullen we hier niet verder gaan op dat andere topic? Lijkt me niet handig. taya, ik kan me voorstellen dat het lastig is om proeflezers te vinden als niemand je nog kent. Als een vreemde op straat vraagt of ik zijn auto wil wassen zeg ik oomk nee (of ga naar een wasstraat). Als je hier wat langer rondsurft leren mensen je kennen en weten ze wellicht dat ze van jou wat terug kunnen verwachten. Dan zijn ze meer bereid om wat voor je te doen.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dries heeft gelijk, ik heb het gisteren al goedgemaakt in de rubriek 'voorstellen'. Deze topic zit wat erg goed verstopt, vandaar dat ik dit alles pas vanochtend las. Dus Taya, dat bij voorstellen had ik al geschreven voor ik hier las wat jij als laatste schreef.