Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Creatieve schrijver/schrijfster van kinderverhaal gezocht

Beste mede-creatievelingen, Ik ben een studente grafisch ontwerp uit Antwerpen en zoek voor een opdracht een zeer creatieve schrijver die een kinderverhaal wil schrijven voor een boekje dat ik zou ontwerpen en illustreren. De opdracht gaat over personen met een handtas en hoe de inhoud daarvan in verhouding staat met de persoonlijkheid van de persoon zelf. Dit zou de ondertoon van het verhaal moeten zijn. Concreet moet het dus gaan over de inhoud van een handtas. Het maakt niet uit of het over de hele inhoud of een enkel element gaat. Of misschien is het hoofdpersonage eerder de eigenaar van de handtas? Of zijn hond? Wees creatief of zelf absurd! Voel je je geroepen voor deze opdracht en vind je het een uitdaging? Laat dat iets weten. Zelf heb ik naar dit onderwerp al onderzoek gedaan en als je dit materiaal eventueel wenst te gebruiken, stuur ik het graag door. Natuurlijk mogen er ook meerdere mensen reageren! (dan maak ik wel een reeks ;) ) vriendelijke groetjes, Stephanie J.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dat mag allemaal zelf gekozen worden. Omdat deze opdracht nog in de startblokken staat is er een nogal overheersende artistieke vrijheid. Ik zal mijn ontwerpen, illustraties en de lay out daarna aanpassen aan het verhaal. Zelf had ben ik wel geïnteresseerd in leeftijdscategorieën tot ong. 9 jaar, maar neem dit zeker niet als een beperking op.

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag Stephanie J., welkom hier. Interessante opdracht. Wat krijgt de schrijver ervoor terug? Ik kan me voorstellen dat er hier schrijvers zijn die wel iets willen schrijven voor hun eigen kind(eren), wat geïllustreerd wordt. En wat is de deadline? Het minimale en maximale aantal woorden?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ja, ik vind het ook wel een interessant idee.