Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijfatelier

Beste allen! Momenteel ben ik bezig een communicatieplan te schrijven voor de deeltijdopleiding Communicatie die ik volg. Ik schrijf het voor een op te zetten (fictief) Schrijfatelier op een prachtige plek in de natuur. Een van de doelstellingen van het Schrijfatelier is een ontmoetingsplek te zijn voor schrijvers. Netwerkevenementen, schrijfwedstrijden organiseren, maar ook de mogelijkheid om een ruimte te reserveren waar je in alle rust kan schrijven en tijdens de lunch andere schrijvers kunt ontmoeten. Ik ben erg benieuwd naar jullie gevoel hierbij. Zou zoiets werken? Of zijn schrijvers teveel op zichzelf? Zou je zelf naar zo'n plek toe willen gaan? Mocht je andere ideeen hebben: ook hartelijk welkom! Bedankt voor jullie hulp alvast! Marlies

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er wordt wel eens zoiets georganiseerd, een schrijf-driedaagse, dat is in feite hetzelfde, alleen dan een of twee keer per jaar i.p.v. doorlopend. Staat wel ergens op het forum een topic over. (zoekfunctie denkt uren na, dus ik kan de topic zo even niet zo snel noemen)