Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ben jij een getalenteerd schrijver of fotograaf (m/v)?

Ben jij een getalenteerd schrijver of fotograaf (m/v)? Dan is dit jouw kans! Binnenkort verschijnt de eerste editie van een nieuw jongerenmagazine. Dit maandblad wordt mede geschreven door MBO studenten, voor MBO studenten. En daar hebben we jou voor nodig! Onderwerpen zoals school, sport, actualiteiten, muziek, games, films, uitgaan, internet, mode, stage, werken, wonen en bijvoorbeeld de nieuwste gadgets komen o.a. aan bod. Kortom, praktisch alles waar jij je dagelijks mee bezighoudt! Aan jou de uitdaging om hier, in opdracht van ons, op eigentijdse wijze verslag van te doen. Het gratis magazine zal verspreid worden in winkels en op MBO scholen in , in eerste instantie, de regio’s Den Helder, Schagen, Heerhugowaard en Alkmaar (Noord-Holland Noord). Ben jij MBO student in de bovenstaande regio, ben je tussen de 16 en 22 jaar oud en lijkt het je te gek om gepubliceerd (en beloond) te worden in dit gloednieuwe magazine? Stuur dan snel een mail met een verhaaltje over jezelf, je motivatie en je contactgegevens naar *weggehaald*

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder

Gaat het hier om verhalen/gedichten of artikelen?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Sinds wanneer ben jij MBO-student in de regio Noord-Holland-Noord, Zjors? :confused:

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Zjors, je lijkt me net iets te oud voor deze klus... ;)
En Dries, het lijkt me duidelijk een oproep voor schrijvers van artikelen.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sinds wanneer ben jij MBO-student in de regio Noord-Holland-Noord, Zjors? :confused:
Hahahahaha, lach me rot :p Ik dacht toen ik de reactie van zjors las: Sinds waneer is Zjors tussen de 16 en 22 jaar? Maar ja het kan misschien zijn dat Zjors de laatste regels over het hoofd heeft gezien, of dat de plaatser van het bericht de leeftijd er wat later heeft bijgeschreven.