Ben jij een getalenteerd schrijver of fotograaf (m/v)?
Ben jij een getalenteerd schrijver of fotograaf (m/v)?
Dan is dit jouw kans!
Binnenkort verschijnt de eerste editie van een nieuw jongerenmagazine. Dit maandblad wordt mede geschreven door MBO studenten, voor MBO studenten. En daar hebben we jou voor nodig!
Onderwerpen zoals school, sport, actualiteiten, muziek, games, films, uitgaan, internet, mode, stage, werken, wonen en bijvoorbeeld de nieuwste gadgets komen o.a. aan bod. Kortom, praktisch alles waar jij je dagelijks mee bezighoudt! Aan jou de uitdaging om hier, in opdracht van ons, op eigentijdse wijze verslag van te doen.
Het gratis magazine zal verspreid worden in winkels en op MBO scholen in , in eerste instantie, de regio’s Den Helder, Schagen, Heerhugowaard en Alkmaar (Noord-Holland Noord).
Ben jij MBO student in de bovenstaande regio, ben je tussen de 16 en 22 jaar oud en lijkt het je te gek om gepubliceerd (en beloond) te worden in dit gloednieuwe magazine? Stuur dan snel een mail met een verhaaltje over jezelf, je motivatie en je contactgegevens naar *weggehaald*
Ja, ik ben wel getalenteerd,
Ja, ik ben wel getalenteerd, vind ik.
Kun je iets meer zeggen over de beloning?
Gaat het hier om
Gaat het hier om verhalen/gedichten of artikelen?
Sinds wanneer ben jij
Sinds wanneer ben jij MBO-student in de regio Noord-Holland-Noord, Zjors? :confused:
Zjors, je lijkt me net iets
Zjors, je lijkt me net iets te oud voor deze klus... ;)
En Dries, het lijkt me duidelijk een oproep voor schrijvers van artikelen.
eigen schreef:Sinds wanneer
ZvV, er staat duidelijk in de
ZvV, er staat duidelijk in de regels dat het werven van schrijvers voor artikelen hier niet toegestaan is: http://www.schrijvenonline.org/forum/6749
Dit is een site voor mensen die creatief schrijven. Dingen als verhalen, gedichten en columns dus.
Deze oproep wordt dus gesloten..