Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Imaging 3 D Animation Works

Imaging 3 D Animation Works & Sound Productions is op zoek naar mensen die korte verhalen schrijven voor een short animation Movie. We zijn op zoek naar mensen voor een openproject waarbij we een leuk verhaal graag eens willen storyboarden en in animatie omzetten. De schrijvers mogen het onderwerp vrij toesturen en we kiezen er de mooiste van tussen uit. Een short animation van 5 minuten zou moeten opgevuld worden. In ruil voor de medewerking vertonen we de video op onze website en op youtube met de auteur zijn naam op de credit scroll in het begin van de animatie. Hoe te werk gaan. Beschrijf je verhaal in een korte samenvatting Schrijf het verhaal en stuur zijn geheel op met een korte biografie met een foto van je naar ons toe: we vermelden op onze site welke schrijver de gelukkige wordt voor een short animation movie. De productie ervan gaat door op 27 januari. Dus een top kans voor de amateur schrijver om zich eens te laten kennen. Meer info op www.imaging3dsoundproductions.com

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
*titel verduidelijkt*
De auteur van het boek zal ook ontworpen worden aan het project ontwikkelings samenwerking en rechten verdeling gehouden moeten worden.
Ik begrijp hieruit dat je eerste taal niet Nederlands is (maar Frans)? Wordt er binnen het project wel Nederlands gesproken? Verder werkt de link onderaan niet.

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geachte de productie is volledig in het engels , de scripting voor storyboards inbegrepen. vanwege de moeilijkheid om engelse schrijvers te vinden in België, zullen we deze compleet moeten vertalen. Indd onze commercial verantwoordelijke is franstalig.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie gaat hier allemaal iets voor schrijven? Ik ga in ieder geval een poging doen. Niet geschoten altijd mis, toch?

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het kan aan mij liggen, maar het is mij niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is? Is het een soort 1001 Arabische Nachten verhaal waarvoor allerlei korte verhalen in zeeroversthema moeten worden verzonnen? Moet het in engels worden geschreven of in nederlands?

Lid sinds

18 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Om hoeveel minuten gaat het ongeveer? Dit om het scenario daar (enigszins) op af te stemmen. Moet het ook als een scenario aangeleverd worden? Of gewoon als een kort verhaal?