Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

fotografe zoekt schrijver of schrijfster

Ik ben opzoek naar iemand die het leuk zou vinden mijn foto's als illustratie bij zijn of haar schrijfwerk te gebruiken,of te schrijven naar aanleiding van of bij mijn foto's. Het is eventueel ook mogelijk dat ik een foto maak bij het idee van het boek. Ik kijk uit naar u reacties. Ben een vrouw van 20 jaar oud en fotografe van beroep.

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo little faith, Ik heb op je site gekeken en je maakt prachtige foto's. Ik word er alleen eerder stil van dan dat ik woorden vind. Als ik nog eens op zoek ben naar een foto, zal ik zeker aan je denken. Ik heb dit jaar de Kennedymars gelopen in Someren, mocht het er nog eens van komen, kom ik zeker even kijken (mocht je open zijn). groetjes, Johan

Lid sinds

16 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi little Faith, Erg mooi om te zien waar je mee bezig bent. Ik wens jullie succes, zet de site bij andere sites die ik soms bezoek en wie weet... heb ik een keer een ideetje. Ik werk graag met meerdere disciplines. Ik las een foutje in je blog. Je schrijft: 'Vandaag is het zover. Ik sta ingeschreven bij de KVK.Onder nummer Waarbij ik sinds kort een eigen fotostudio met gallerie gehuurt heb. Dus nu begint het echte werk echt.' Het is: 'gehuurd'. (hopelijk vind je het niet vervelend dat ik het zeg. :) )

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
We hebben een strikt anti-spambeleid op deze site. Dat geldt voor schrijvers en ook voor de mensen die met schrijvers willen samenwerken. Als je een specifiek project in gedachten hebt mag dat wel, maar jezelf in algemene zin aanprijzen is niet de bedoeling.