Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: 2e hands nrs/jrg Schrijven Magazine

Beste mensen, Ik ben op zoek naar tweedehands nummers/jaargangen van het schrijfblad "Schrijven Magazine". Graag zou ik ze van u kopen. Wel even vermelden om welke nummers of jaargangen het gaat aub! Hartelijk dank en vriendelijke groet, Molly

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi Molly, Ik heb nog een behoorlijke stapel oude nummers liggen. Ik denk niet dat het een aaneengesloten serie is, maar van alles door elkaar. Is dat een probleem?

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoek je speciale nummers, welke jaargangen? Ik heb nog wat exemplaren overgehouden bij de laatste opruiming.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Therese en Marja, Mijn voorkeur gaat uit naar de jaargangen vanaf 2006 en in het bijzonder de nummers waarin extra aandacht wordt besteed aan poezie en gedichten, bijv. dmv een korte workshop of info over bundel samenstellen, regel afbreken enz. Groet, Molly

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ik zal eens zien wat ik heb. Het is sowieso wel goed om de tijdschriften weer eens op rij te leggen. Als er iets tussen zit, waarvan ik denk dat je het kunt gebruiken, stuur ik je een privébericht.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe kan ik zien of ik een prive-bericht heb hier, Therese? Therese en Marja bedankt voor jullie inzet. Mijn waardering daarvoor. Molly

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Ik moet zeggen dat het verrassend leuk is om op deze donkere vrijdagmiddag door oude jaaargangen van Schrijven Magazine te bladeren. Het zien van de ontwikkeling van het blad van een geniet, toch wat grauwig A-4tje met één steunkleur tot de glimmende glossy die het nu is, bezorgt je een nostalgische ervaring, maar tegelijkertijd merk je de groei - niet alleen van het blad, maar ook van de manier van schrijven: van papier naar scherm. Een artikel als Hoe schrijf ik een hypertekst? doet gedateerd aan, maar nog echt niet lang geleden was het supermodern. Grappig vond ik de rubriek Vraag en Antwoord waarin Dries professioneel, maar geheel in zijn eentje ( :thumbsup: ) vragen beantwoordde, die nu hier in de Salon op het forum worden gesteld. De communicatie is dus wezenlijk en volumineus geëvolueerd, in slechts enkele jaren. Een ontdekking waar je je gedachten eens over kunt laten gaan. Zelfs vond ik nog een oud nummer van Lift. Ik heb het idee dat dit A-5je in zwart-wit aan de wieg stond van Schrijven Magazine, maar dat weet ik niet zeker.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ben ook op zoek naar oude nummers van Schrijven Magazine. Ik weet dat een groot deel via de site nog te koop zijn, maar ik vroeg me af of iemand nog nummers heeft liggen waar hij/zij niks meer mee doet en die ik over zou kunnen kopen. Ik heb het tijdschrift tot nu toe altijd in de bibliotheek gelezen dus ik heb nog geen nummers thuis. Heeft er nog iemand nummers liggen die ze aan mij wil doorverkopen?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu toch iedereen bezig is, ik zoek ook nog oude nummers van Schrijven Magazine. Ik zou graag een hele stapel in één keer willen kopen. Is er iemand die een een stapel oude nummers aanbied? Zo ja, dan hoor ik graag van je :). Over de prijs praten we dan nog wel. Groetjes

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind dit toch een beetje vreemd :confused: Ga je als je in de winkel bij de Hema staat ook aan de andere klanten vragen of ze een product nog tweedehands voor je willen opduikelen, terwijl het voor je neus te koop staat? De nummers die je wilt kun je toch gewoon kopen hier. Dat is toch wel het minste wat je terug kunt doen voor zoveel kennis die je hier gratis wordt aangeboden.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Er zijn ook mensen die hun gelezen nummers best wel willen doorgeven. Ik heb over de nummers die ik niet meer gebruik, en die samen best een hoge stapel in mijn kast vormen, al met diverse geïnteresseerde mensen contact gehad. Uiteindelijk ligt de stapel er nog, en dat heeft weinig tot niets met een prijs te maken. Mensen willen iets en vervolgens vergeten ze dat ze het wilden, zoiets. Ik vraag als tegenprestatie slechts een weekend Schiermonnikknipoog ...

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het helemaal niet vreemd. Voor veel mensen is 'gewoon' kopen niet zo gewoon. Ik heb de complete jaargang 2007 en 2008 aan te bieden, voor wie nog wil. Stuur maar een pb.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het helemaal niet vreemd. Voor veel mensen is 'gewoon' kopen niet zo gewoon. Ik heb de complete jaargang 2007 en 2008 aan te bieden, voor wie nog wil. Stuur maar een pb.
Wiske: Bij je account zie ik geen optie om je een pb of mail te sturen, zou jij mij een berichtje willen sturen?