Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Schrijf mee aan een vervolgverhaal

Schrijvers gevraagd m/v Maddelon wordt uit een groep mensen weggetrokken door een arm. Ze ziet alleen die arm en de achterkant van zijn of haar hoofd. Het gaat er ruw aan toe. Ze weet niet waar ze naar toe getrokken wordt en niet door wie.. Dit is het einde van Scherpe Kliffen Deel 3; een spannend internetverhaal waaraan iedereen mag mee schrijven! De bedoeling is dat je een vervolgdeel schrijft van max. 600 woorden en dat deel eindigt met een cliffhanger, zoals je die ook in de soaps op televisie ziet. De kunst is dat je daarmee een volgende schrijver uitnodigt om het vervolgdeel te schrijven. Voor meer informatie: http://www.emielrooze.nl

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hallo Emiel, ik heb de titel van je bericht aangepast, aangezien in het meerendeel van de oproepen die hier geplaatst worden een schrijver wordt gezocht. Nu is het wat specifieker.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meeschrijven aan een vervolgverhaal vind ik sowieso fantasieloos :(

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meeschrijven aan een vervolgverhaal vind ik sowieso fantasieloos :(
Hoezo? Je moet maar net de fantasie hebben om een stukje te kunnen breien aan wat de vorige al geschreven heeft :nod: :P

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel Waus .. Het is niet het origineelste.. maar niet geschoten is altijd mis en tot nu toe is het 2 keer gelukt :) En Eigen... sorry dat heeft Dries gedaan:)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meeschrijven aan een vervolgverhaal vind ik sowieso fantasieloos :(
Hoezo? Je moet maar net de fantasie hebben om een stukje te kunnen breien aan wat de vorige al geschreven heeft :nod: :P
Misschien moet ik het anders formuleren: het oproepen om mee te schrijven aan een vervolgverhaal vind ik fantasieloos. En schrijvers die aan zo'n vervolgverhaal meedoen zijn niet fantasierijk.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Huh? Waarom ben je niet fantasierijk als je daaraan mee doet? Je kan zoiets toch gewoon leuk vinden of zie ik dat verkeerd? Volgens mij heeft dat met fantasie niets te maken :?

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kortom: negatief alom .. Dankjewel voor je bijdrage.. Geloof niet dat we elkaar kunnen overtuigen.. Al is dat wellicht evenmin jouw bedoeling als de mijne.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Eliesje, bedankt! Het hoeft je smaak niet te zijn, denk dat we het daar over eens kunnen zijn. Maar Eigen heeft zo zijn eigen eh... mening ;)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We zaten net tegelijk te schrijven ;-) Ik ga in elk geval op je website kijken, heb zoiets nog nooit gedaan en weet ook niet of ik goed ben ik cliffhangers, maar dan kan ik dat mooi oefenen :nod:

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha inderdaad :) Kijk die insteek is elk geval positief.. En je hoeft er ook niet goed in te zijn... Het leuk vinden is het belangrijkste :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Meeschrijven aan een vervolgverhaal vind ik sowieso fantasieloos :(
Hoezo? Je moet maar net de fantasie hebben om een stukje te kunnen breien aan wat de vorige al geschreven heeft :nod: :P
Misschien moet ik het anders formuleren: het oproepen om mee te schrijven aan een vervolgverhaal vind ik fantasieloos. En schrijvers die aan zo'n vervolgverhaal meedoen zijn niet fantasierijk.
Ieder zn mening :) Maar wie weet wordt het juist fantasievoller als er meer mensen zich mee gaan bemoeien. Meer dingen waar je anders nooit aan gedacht zou hebben.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja dat is ook wel weer waar... dat van de mening ;) Maar denk inderdaad dat het leuk kan worden als zoveel mogelijk verschillende mensen mee doen en er tegelijkertijd voor blijven zorgen dat het een logisch en goed leesbaar verhaal blijft.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, alom sloeg met name op de reactie van Eigen, die volgens mij wel erg kort door de bocht ging :)
Je mag mijn reactie alom negatief en wel erg kort door de bocht vinden, hoor :nod:

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Nu, dit is al met al een leuk vervolgverhaal. Wanneer komt de cliffhanger?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha, met mijn reacties hierboven kan ik nu geen cliffhanger verzinnen... :paranoid:

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ook goedemiddag (zo wordt het vanzelf een vervolgverhaal) *In angst vroegen zij zich af of dit topic wel de avond zou halen. Zou de verschrikkelijke Dries komen om het resoluut en voor eeuwig te verwijderen? Of zou er een mol langskomen die het topic op wrede wijze zou laten ontsporen? Zou er een heuse ruzie ontstaan tussen Emiel en Eigen? ze vroegen het zich allemaal af terwijl de vingers trillend de toetsen beroerden*

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:P Ruzie zelfs joh? Welnee, hooguit een meningsverschil in combinatie met mijn lichtgeraaktheid :) Maar verder: it's all love, peace and understanding! :)

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
it's all love, peace and understanding! :)
Dat is toch dat andere topic, waar je in drie woorden kunt zeggen waar je voor staat? :)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maar verder: it's all love, peace and understanding! :)
:puke:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
* Dries kwam inderdaad langs, maar liet zich ditmaal van zijn beste kant zien. Die was in de vakantiestemming, dat kon je zo zien. Alles bleek dus mee te vallen en iedereen schreef weer fijn verder *

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
We, althans ze, schrijven via cliffhangers naar een happy end. 8)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Emiel kijkt bedenkelijk naar buiten, terwijl de lezer vluchtig naarhet volgende blad omslaat. "Een happy end", denk hij.. "Hm... cliffhangers.. Waar blijft de reclame als je die nodig hebt?