Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfmaatje gezocht

Een tijdje, of eigenlijk een eeuwigheid geleden schreef ik wat met een vriendin. Ze is inmiddels gestopt, maar het experiment was leuk en vraagt om een vervolg. Ik ben nu met mijn kinderboek bezig, maar omdat ik een beetje vast zit, zoek ik wat afleiding en ik zoek een (online) schrijfmaatje. Het liefst in het jeugdgenre. Ik heb wel wat ideeen natuurlijk, maar misschien heb jij dat ook. Wat ik met die vriendin deed, was een rode lijn bedenken en dan om en om een hoofdstuk schrijven. Dit houd het spannend omdat je nooit precies weet waar het verhaal heen gaat. Natuurlijk is het wel een zaak om alles toch weer naar een goed eind te leiden, maar het kan wel inspiratie geven. Kortom.. ik zoek een stok achter de deur, want echt snel ben ik niet :)

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat lijkt me in principe wel leuk om eens te proberen. Heb je al ideeen over welk onderwerp je wilt schrijven? Ha, ik ben ook niet bepaald van het drie hoofdstukken per dag schrijven hoor...

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat lijkt me in principe wel leuk om eens te proberen. Heb je al ideeen over welk onderwerp je wilt schrijven? Ha, ik ben ook niet bepaald van het drie hoofdstukken per dag schrijven hoor...
Het verhaal wat ik nu in gedachte heb, zou gaan over twee kinderen, waarvan er een altijd liegt en op een dag de waarheid vertelt over een bende die zich via een geheime opslagplaats schuilhoud in het kasteel van de stad. Maar alles is mogelijk natuurlijk. Het meeste hou ik van een beetje fantasy, maar dan meer gebaseerd op wat realisme en in de huidige wereld, aosl bv De Spiderwick Chronicles. geef maar even een PM als je interesse hebt.