Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

schrijfcursus gezocht in Apeldoorn e.o.

Hallo, Begin dit jaar heb ik een cursus gevolgd bij Markant Apeldoorn, genaamd 'creatief schrijven' Ik schreef altijd al graag, maar wilde wel eens kijken of het meer kon zijn alleen een hobby voor mezelf. Het lukte allemaal wonderwel, en vol enthousiasme schreef ik me deze zomer in voor 'korte verhalen' schrijven bij Markant. Maar helaas, er waren te weinig deelnemers, zelfs na samenvoegen met een andere cursus, bleef de groep te klein. Dus ik ben op zoek naar een (betaalbare) schrijfcursus, gewoon met 'echte' mensen, en niet alleen met on-line contacten. :nod: Heeft er iemand een idee voor me in Apeldoorn of omgeving, Arnhem is trouwens ook prima. Alvast bedankt voor tips. Groetjes Germa

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Dag,
Ik herken het probleem. Kom zelf uit Nijmegen en heb vorig jaar de cursus schrijven voor gevorderden gevolgd (gewoon om de reden dat ik op de avond van de beginnerscursus niet kon) Dit jaar wilde ik de vervolgcursus doen, maar die ging ook niet door i.v.m. te weinig deelnemers. Als alternatief volg ik nu de Column cursus en de cursus creatief schrijven aan de Lindenberg.
Deze lopen nu echter af ( januari 2010)
Als je iets weet voor het eerste half jaar 2010, dan zou ik dat graag van je willen vernemen.
Misschien is het een alternatief om regelmatig met mensen met dezelfde interesse bij elkaar te komen.

groetjes
Edy