Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gevraagd schrijvende moeders

Wie wil mij zijn verhaal of gedicht delen over moederschap. Ik ben met name op zoek naar verhalen van moeders die een bewuste keuze hebben gemaakt om het arbeidsproces te verlaten en fulltime voor het gezin te zorgen of moeders die van huis uit werken. Ik wil met mijn verhalen bundel laten zien dat deze vrouwen iets te zeggen hebben en dat de keuze niet altijd makkelijk of vanzelfsprekend is. De verhalen zullen ingedeeld worden naar de volgende onderwerpen: de beslissing, grappige dagelijks gebeurtenissen in een gezin, moeders in moeilijke omstandigheden (adoptie, scheiding, gehandicapt kind enz.), werken vanuit huis, vrouwen die hun eigen bedrijf hebben opgezet naast de zorg voor hun kinderen, verhalen van mannen over dit onderwerp, verhalen van kinderen waarvan de moeder thuis was, moeders waarvan de kinderen nu het huis uit zijn en die terugkijken. Alle auteurs worden in het boek vermeld met korte CV en eventuele website. Het verhaal mag ongeveer uit 500 worden bestaan. Mochten jullie meer informatie willen dan kunnen jullie mij altijd mailen Hartelijke groet Anne-Marie

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Anne-Marie. Ik ben een moeder van 4 kinderen en werk vanuit huis ( eigen bedrijf ) en wil je graag helpen.

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je dan precies met die verhalen doen? Je wilt er een bundel van maken? Doe je dat in eigen beheer? Is er naast vermelding ook een vergoeding voor de schrijfsters?

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoeveel verhalen heb je nodig, ik neem aan dat je een selectie maakt... Voor welke doelgroep is je bundel?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moeten het persé moeders zijn die vanuit huis werken of niet werken? Jammer, ik heb een mooi gedicht liggen maar ik ben een werkende moeder!

Lid sinds

17 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf midden in de woonkamer aan de eettafel, dwars door het gekwetter en getetter van mijn twee kinderen en man door, is dat iets?

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf midden in de woonkamer aan de eettafel, dwars door het gekwetter en getetter van mijn twee kinderen en man door, is dat iets?
Beste Marleen, Ik heb net even je website bekeken en ik denk zeker dat een verhaal geschreven met het gekwetter en getetter van kinderen op de achtergrond in mijn verhalen bundel zou passen. Vooral bij het onderwerp moeders in moeilijke omstandigheden. Ik ben erg benieuwd om iets van je te horen

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Anne-Marie. Ik wil wel meedoen aan zo´n bundel. Ik heb nogal een bewuste keuze gemaakt voor het moederschap dat ik het grootste deel van mijn leven helemaal niet wilde. Zou je mij meer informatie willen mailen? Dat kan via een pb.

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je wilt mag je me ook een pb sturen. Ik zit nu wel midden in een verhuizing en misschien een paar dagen off line zijn. Ik ga snel weer verder met inpakken!

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
mij mag je ook een pb sturen, heb 4 kids en bewust thuis gebleven...en heb borderline wat de keuze eigenlijk nu bevestigd dat ik er goed aan heb gedaan :)

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo moeders, De afgelopen dagen had ik het genoegen al enkele verhalen te ontvangen over de reis die vrouwen afleggen tijdens het moederschap. De verhalen maakte me aan het lachen, huilen en voelde meer dan ooit verbonden met hun ervaringen in het moederschap. Alvast bedankt hiervoor! Dus alle moeders die nog twijfelen om hun verhaal te versturen. Gewoon doen! ook al is het maar een ruwe versie. Ik laat me graag nogmaals verrassen door alle prachtige verhalen die jullie te vertellen hebben. Anne-Marie

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moeten het persé moeders zijn die vanuit huis werken of niet werken? Jammer, ik heb een mooi gedicht liggen maar ik ben een werkende moeder!
Zullen wij dan maar een boek beginnen met uit huis werkende moeders...? ;-)

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je dan precies met die verhalen doen? Je wilt er een bundel van maken? Doe je dat in eigen beheer? Is er naast vermelding ook een vergoeding voor de schrijfsters?
Zou je deze vraag willen beantwoorden? Ik wil dat ook graag weten.

Lid sinds

18 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat wil je dan precies met die verhalen doen? Je wilt er een bundel van maken? Doe je dat in eigen beheer? Is er naast vermelding ook een vergoeding voor de schrijfsters?
Zou je deze vraag willen beantwoorden? Ik wil dat ook graag weten.

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjors schreef: Wat wil je dan precies met die verhalen doen? Je wilt er een bundel van maken? Doe je dat in eigen beheer? Is er naast vermelding ook een vergoeding voor de schrijfsters? Asdale schreef: Zou je deze vraag willen beantwoorden? Ik wil dat ook graag weten. En ik wil dat ook graag weten!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi ik ben sinds 4 maanden mama en ben thuis Misschien is het nog niet lang genoeg om er over te schrijven Mocht je toch wat willen dan moet je maar even pben

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Anne-Marie, Ik heb recentelijk de moeilijke keuze gemaakt, om te stoppen met werken. Ik werkte ten minste vier dagen per week als manager internet (MT-functie) bij een grote organisatie. Daarvoor werkte ik een aantal jaren als freelancer en runde ik vanuit huis een webwinkel. Ik heb twee dochters van ruim 1 en 3, die ik meer rust en regelmaat wil bieden. En mezelf eigenlijk ook. Kun je me een pb sturen of er nog meer verhalen welkom zijn, en welk onderwerp jouw voorkeur zou hebben? Hartelijks, Wendy

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij is Anne-Marie hier na plaatsing van haar bericht spoorloos verdwenen :confused:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Allemaal, blijkt dat ik gewoon weer verder kan met oude topic. Sorry wist ik niet. Ik ben niet verdwenen maar had nog geen tijd gehad om naar reacties te kijken. Dus als jullie meer info willen kijk dan op mijn website www.annemariebun.com. De website is net nieuw dus als jullie nog suggesties of aanbevelingen hebben hoor ik het graag. Alvast bedankt Anne-Marie

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Anne-Marie ik heb net je site bekeken en wat mij betreft mag er best wat meer informatie op. Je boekidee vind ik leuk, misschien stuur ik je ook een verhaal, maar je passie om dit boek te maken, komt (nog) niet uit de verf. Dat vind ik jammer. Misschien kun je nog meer aandacht besteden aan wat je van plan bent met het boek. Misschien kun je een paar verhalen ter inspiratie plaatsen of een aantal fragmenten, zodat je idee al een beetje zichtbaar is. Suuces! :nod:

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Madelief, Bedankt voor je feedback. Daar kan ik zeker wat mee. Ik vind het plaatsen van een gedeelte van een verhaal een goed idee. Wat betreft de passie voor dit boek dat is inderdaad een punt waar ik zelf ook nog niet helemaal tevreden over ben. Ik ga daar zeker nog naar kijken. Groeten Anne-Marie