Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Doe mee aan Ketting Boek

He allemaal, Ik heb een blog opgezet op http://kettingboek.web-log.nl/ . Deze blog is bedoeld voor een geinig test project. De bedoeling is dat iedereen die de ambitie heeft om te schrijven de kans krijgt om deel te nemen aan het allereerste Ketting boek "Charity". Maar natuurlijk zijn ook gevestigde, aldanniet succesvolle, schrijvers van harte uitgenodigd. Ik daag je dan ook uit om je op te geven voor het schrijven van een hoofdstuk waar je al je fantasie in kwijt kan. Je kan je opgeven op asteengraver@hotmail.com Ik ben ook een beginner!

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"Hoi, a steengraver, en wordt het boek dan ook echt uitgebracht?" Dan moeten we een uitgever vinden die het boek goed genoeg vind, of er zelf 100% achter staan, dan zeker, waarom niet! "Kun je uitleggen wat precies de bedoeling is?" De bedoeling is dat je een hoofdstuk schrijft wat peter meemaakt tijdens een van zijn dagboekdagen. Dit kan aansluitend op het laatste hoofdstuk dat er vermld wordt op de website. Je meld je bij mij aan op asteengraver@hotmail.com en dan geef ik je aan wanneer je ongeveer aan de beurt bent. Ik geef een ieder 4 weken om dat hoofdstuk te schrijven. Je hoofdstuk kan bestaan uit een dagboekdag van peter met een achterliggend schrijven dat in de clou wordt meegenomen! Na afloop worden een aantal rode draden in het boek extra gecontroleerd op juistheid. armand