Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Gezocht: Schrijfmaatje!

Hoi iedereen, Ik ben op zoek naar een schrijfmaatje. Even gauw wat dit voor mij inhoud. Je hoeft niet persee zelf te schrijven. Het gaat er mij om dat je mij aan het schrijver houdt want ik ben zelf namelijk een beetje lui. Want hoe leuk ik het ook vind om te schrijven toch vergeet ik vaak om een verhaal af te maken of duurt het heel lang. Ik zou het ook leuk vinden als je commentaar op mijn verhalen gaf. Over mijzelf. Ik ben 14 jaar oud en zit in 2 VWO (kom dus best wel vaak met mijn huiswerk in de knoei.) Je hoeft van mij niet persee dezelfe leeftijd te hebben. Ik schrijf haast alleen maar kinderverhalen. Lijkt jou dit wat dan hoor ik het graag van je!! Groetjes Berdien

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Berdien, op welke manier wil je een maatje? Virtueel of in het 'echie?' Verder zou je ook kunnen vermelden waar je ongeveer woont: midden, noord, zuid enz. Dat lijkt me heel handig als je iemand zoekt. Bovendien begrijp ik dat je eerder een stok achter de deur nodig hebt? Dan heb je meer aan een coach. Is er iemand coach binnen de aanwezigen?

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Berdien, op welke manier wil je een maatje? Virtueel of in het 'echie?' Verder zou je ook kunnen vermelden waar je ongeveer woont: midden, noord, zuid enz. Dat lijkt me heel handig als je iemand zoekt. Bovendien begrijp ik dat je eerder een stok achter de deur nodig hebt? Dan heb je meer aan een coach. Is er iemand coach binnen de aanwezigen?
Ik woon in Berkel en Rodenrijs (Dat ligt vlak bij Rotterdam). Het maakt niet uit of je in de buurt woont het zal wel leuk zijn. Maar het is ook geen ramp om alles via de mail toe doen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Eigenlijk zoek ik precies hetzelfde! :P Ik ben ook 14 en doe 2 Atheneum (vwo dus eigenlijk), ik houd ook heel erg van schrijven maar mijn probleem is dat ik dingen nooit afmaak omdat ik er geen echte reden toe heb, het lijkt me best leuk om elkaar ''aan het schrijven te houden'' aangezien ik genoeg ideeën heb voor 20 boeken maar het op deze manier nooit af ga maken >< Mail me maar als je wil :) : MupsMoon@live.nl (of misschien heb je msn?) Byebye, Mups/Yentl

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee, Ik ben nu 15 jaar en zit op 3 vwo :P ( bijna 4 vwo ) Ik zat ook met hetzelfde, ik ben op de site www.korteverhalen.nl aan de start gegaan en daar zijn veel schrijvers die je helpen en stimuleren. Neem beiden eens een kijkje zou ik zeggen.. xx Marijke