Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Wil jij je gedichten uitgeven en promoten? Lees

Dat kan... stuur je mooiste gedichten, maximaal 5 op naar de_folternaomi@hotmail.com En kom in het boek! De drie mooiste gedichten worden uitgekozen. Je mag er een foto bij doen. die komt er in op grijsschaal. zo krijgt iedereen 4 pagina's voor zichzelf in het boek. Ik wil een boek uitbrengen met gedichten van verschillende schrijvers! Het mag overal over gaan zolang het maar in het Nederlands geschreven is. Je naam komt erin en je hyvespagina. webpagina Op deze manier kun je je promoten bij andere mensen van hyves en internet Je kun je ook aanmelden bij: http://boekenvannaomi.hyves.nl/ De 'winst' van het boek wil ik aan een goed doel geven. Heb je een goed doel wat met lezen en schrijven te maken heeft. Let me know! Stuur dit bericht ook door als je mensen kent die schrijven. Groetjes en succes

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe weet ik zeker dat jij hier geen geld aan gaat verdienen? Lijkt me echt leuk dit hele idee... Maar toch.... :rolleyes:

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Leuk idee naomi, maar ondanks dat het een non-profit initiatief lijkt te zijn is het forum toch niet de plaats om voor dit soort dingen te werven.