Start » Forum » Het uitgeefproces » Promotie en marketing » Mijn boek onbeperkt gelukkig met een beperking

Mijn boek onbeperkt gelukkig met een beperking

1 reactie [Laatste bericht]
Mir-i-am
Laatst aanwezig: 3 weken 5 dagen geleden
Sinds: 2 Jun 2017

Mijn boek onbeperkt gelukkig met een beperking

Ik wil graag vertellen dat mijn boek er weliswaar nog niet helemaal is, maar al wel te bestellen is via

Groetjes Miriam Dubbeldam Druijff

I love writing

Reacties

Thérèse
beheerder
Laatst aanwezig: 1 uur 3 min geleden
Sinds: 2 Aug 2009

Hoi Miriam, we hebben op de site het onderdeel Boekpresentatie, speciaal bedoeld om te laten weten dat je met een boek bezig bent dat bijna af is. Daar kun je alles kwijt over je boek, o.a. hoe het tot stand is gekomen, hoe je een uitgever vond, en waar het boek te bestellen is.

Het onderdeel promotie en marketing is bedoeld voor het uitwisselen van informatie en ervaringen met promotie en marketing, niet om je boek te promoten.

Daarom hebben we de link drie sterretjes gegeven en we sluiten het topic.

Wat kun je leren van een gepubliceerde schrijver? Lees 10 aan- en afraders op een rij!

Schrijven

Ontvang de gratis nieuwsbrief boordevol tips, aanbiedingen en winacties!

Schrijf je in!
  • Uitgeven in eigen beheer wordt steeds volwassener: een overzicht van succesvolle en inspirerende zelf uitgegeven boeken en de auteurs die ze schreven
  • Schrijven vanuit je hart. Michelle Shanti legt uit hoe je dat doet – en geeft je oefeningen
  • Kathy Mathys geeft tips voor het schrijven voor young adults
  • Ruimte voor schrijven: je hebt ruimte nodig om jezelf te ontwikkelen. Hoe zorg je dat je die ruimte ook hebt?
  • Als schrijver op het podium staan, hoe doe je dat?
  • Nieuwe series: Het schrijfproces en fantasy.

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór maandag 24 september 16:00 u. een abonnement!

WORD ABONNEE