Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Engels creative blog schrijver/schrijfster gezocht

ik ben per direct opzoek naar een creatieve blogschrijver die het leuk vindt om te schrijven over gossip, entertainment,fashion, beauty and hollywood sterren. Wij zijn nog niet online maar de gehele blog is klaar. wij zoeken eerst blog/artikel schrijver voordat wij online komt. wij zoeken iemand die hou van reizen want moeten wij vaker reizen qua door de topic van de blog. heb je interest? stuur een mail naar *verwijderd*

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk. Als je gehele blog klaar is, zet `t online en ga proefdraaien. Je volorde is niet Hollywood-mentaliteit-logisch. Of zoek je een Nederlandse die Engelstalige artikelen voor je schrijft? "Jij laat mij de jouwe zien, ik laat jou de mijne zien" Uh, je Blog-Power bedoel ik.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat schuift dat? Die reizen worden betaald met een onkostenvergoeding, neem ik aan?

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvers reizen in hun hoofd. Maar een leuke auto, met chauffeur, is toch het minimale 'schuif-gebaar'. Toch?

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vast een email-hengelaar. Een 'entrepreneur' die zichzelf serieus neemt, bedient zich niet van een hotmailadres.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
- Engelse blog < nee dat mag hier niet - Auteurs zoeken voor en non-fictie blog < nee dat mag hier niet - Verkeerde categorie < slordig Kortom: lees de regels voor je iets plaatst!