Lid sinds

1 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Welke eigen-beheer uitgever voor een oplage voor familie/nabestaanden

Hallo lieve forummers, 

Een aantal weken geleden is een goede vriend van mijn beste vriend overleden. Ik heb hem maar vaag gekend, dus voor mij was het schrikken, maar mijn beste vriend is natuurlijk flink in de rouw. Nu heb ik een achtergrond in schrijven en heb ik bij een gerenommeerde uitgeverij gewerkt, en ik wil graag iets voor hem doen.

Hij schrijft om de dag een gedicht dat over zijn vriend gaat. Het is poëtisch gezien niet van goede kwaliteit, maar de emotie voel je wel. Ik heb hem aangeboden dat ik wil kijken of er een mogelijkheid is zijn gedichten te bundelen in een boekje, zodat hij iets tastbaars heeft. Een aantal andere vrienden van de overledene zouden ook een bijdrage willen leveren aan dit boekje. 

Het boekje is bedoelt voor iedereen die bevriend met hem was, familieleden, of kennissen die het graag zouden willen hebben. Het is dus uitdrukkelijk niet de bedoeling om te pogen het aan de man te brengen, enkel in besloten kring. 

Ik ben dus op zoek naar een goede 'in eigen beheer uitgever' die hierin kan bijdragen. Hebben jullie tips?

Ik hoor het graag!

Dag,

Juliette