Start » Forum » Het uitgeefproces » Eigen beheer en pod » Ervaringen bij POD uitgever mijnchicklit.nl ?

Ervaringen bij POD uitgever mijnchicklit.nl ?

5 reacties [Laatste bericht]
Fleursauvage
Laatst aanwezig: 1 jaar 40 weken geleden
Sinds: 23 Feb 2011

Ervaringen bij POD uitgever mijnchicklit.nl ?

Hallo allemaal,

Is er iemand op dit forum die ervaringen heeft met mijnchicklit.nl? Ik lees veel over andere POD uitgevers, maar erg weinig over mijnchicklit.nl

Alvast bedankt voor de reacties!

Reacties

Anaïd Haen
Laatst aanwezig: 2 jaren 47 weken geleden
Sinds: 1 Apr 2008

Mijnchicklit.nl werkt met een Mijnbestseller.nl platform. Daar is al heel veel over geschreven op dit forum, gebruik de zoekfunctie maar even.

Organisator Fantastels schrijfwedstrijd
Winnares UA 2010
http://anaidhaen.littera.nl/

Fleursauvage

Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad al veel gelezen over Mijnbestseller.nl op dit forum, maar het was mij niet helemaal duidelijk of ze precies hetzelfde zijn.

Anaïd Haen
Laatst aanwezig: 2 jaren 47 weken geleden
Sinds: 1 Apr 2008

Precies hetzelfde waarschijnlijk niet. Tot zover ik heb kunnen ontdekken heeft iedere website toch wel wat individuele dingen, ook al werken ze allemaal met hetzelfde platform.

Organisator Fantastels schrijfwedstrijd
Winnares UA 2010
http://anaidhaen.littera.nl/

Fleursauvage

Dank je wel. Ik zal ze dan maar gaan mailen om de verschillen duidelijk te krijgen.
Het lijkt er in eerste instantie op dat je uitgegeven boek ook in de shop van chicklit.nl zal komen te staan, maar volgens mij is dit helemaal niet het geval. Je boek komt wel op de webshop van mijnchicklit.nl. Een beetje misleidend komt dit over...

nenko
Laatst aanwezig: 2 jaren 44 weken geleden
Sinds: 31 Okt 2005

De communicatie daar kan wel wat beter.

Ik heb er op 9 maart 3 boekjes van mijn eigen manuscript besteld. Leuk voor mijn proeflezers, dacht ik en ook om ze uit te testen.
Levertermijn zou 4 - 5 werkdagen zijn.
Bevestiging gekregen, maar die boeken zijn niet aangekomen.
Ik heb ze gemaild, ook op hun klantenservice emailadres, maar hoorde niets van ze.

Een maand later na een laatste emailpoging pas een reactie gekregen en gelukkig wel opgelost.
Ze hebben de boeken opnieuw gemaakt en zien er mooi uit.
Maar vindt het jammer dat het zo lang duurde voor ik een reactie op mijn emails kreeg.

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Lees Schrijven Magazine!

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór 23 september!

Word abonnee