Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Ervaringen bij POD uitgever mijnchicklit.nl ?

Hallo allemaal, Is er iemand op dit forum die ervaringen heeft met mijnchicklit.nl? Ik lees veel over andere POD uitgevers, maar erg weinig over mijnchicklit.nl Alvast bedankt voor de reacties!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijnchicklit.nl werkt met een Mijnbestseller.nl platform. Daar is al heel veel over geschreven op dit forum, gebruik de zoekfunctie maar even.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor je reactie. Ik heb inderdaad al veel gelezen over Mijnbestseller.nl op dit forum, maar het was mij niet helemaal duidelijk of ze precies hetzelfde zijn.

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Precies hetzelfde waarschijnlijk niet. Tot zover ik heb kunnen ontdekken heeft iedere website toch wel wat individuele dingen, ook al werken ze allemaal met hetzelfde platform.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je wel. Ik zal ze dan maar gaan mailen om de verschillen duidelijk te krijgen. Het lijkt er in eerste instantie op dat je uitgegeven boek ook in de shop van chicklit.nl zal komen te staan, maar volgens mij is dit helemaal niet het geval. Je boek komt wel op de webshop van mijnchicklit.nl. Een beetje misleidend komt dit over...

Lid sinds

18 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De communicatie daar kan wel wat beter. Ik heb er op 9 maart 3 boekjes van mijn eigen manuscript besteld. Leuk voor mijn proeflezers, dacht ik en ook om ze uit te testen. Levertermijn zou 4 - 5 werkdagen zijn. Bevestiging gekregen, maar die boeken zijn niet aangekomen. Ik heb ze gemaild, ook op hun klantenservice emailadres, maar hoorde niets van ze. Een maand later na een laatste emailpoging pas een reactie gekregen en gelukkig wel opgelost. Ze hebben de boeken opnieuw gemaakt en zien er mooi uit. Maar vindt het jammer dat het zo lang duurde voor ik een reactie op mijn emails kreeg.