Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Beste POD voor drukken / uitgeven boek

Hoi, ik heb verschillende berichten/discussies gelezen op dit forum en hier en daar wordt wel een mening gegeven, maar ik mis eigenlijk een bericht met overzicht van de verschillende POD met een beoordeling of ervaringen. Hier staan denk ik ongeveer alle PODs http://www.schrijvenonline.org/schrijfgids/eigen-…. Ik mis hier alleen de nieuwe bol.com POD: "Brave new Books" Maar wat zijn de beste en waarom. - kosten (of opbrengsten) - kwaliteit drukwerk - promotie boek / netwerk POD - betrokkenheid / meedenken - duidelijkheid voorwaarden - mogelijkheden (wat doen ze / kunnen ze doen) Slechte ervaringen ook welkom.

Lid sinds

10 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Harmen, Een paar maanden geleden ben ik met BraveNewBooks in zee gegaan via een artikel op mt.nl. (http://www.mt.nl/105/78307/nieuws/bol-com-opent-s…) Ik had haast en had een goed gevoel bij het artikel. Nu enkele maanden later ben ik tevreden: + GEEN investering; (enige kosten zijn voor de aanvraag van het ISBN nummer) + erg snelle en goede feedback van support@bravenewbooks.nl; + hoge kwaliteit boeken; (kleurecht / uitvoering / afmeting / uitlijning) + site is erg gemakkelijk; + site is erg compleet; (ik kan snel alle zaken vinden die ik nodig heb) + koppeling met bol.com werkt handig; (grote doelgroep) + veel mogelijkheden om af te rekenen; + relatief snelle levertijd. (4 werkdagen, soms sneller!) + mogelijkheden om e-books te publiceren. De mindere kant: ? marge is beperkt (ik heb geen vergelijking gemaakt met andere oplossingen) ? zaken veranderen (1x gemerkt dat site tijdelijk niet beschikbaar was) ? koppelingen naar Amazon / etc.. Samenvattend: De compleetheid van de site, eenvoud en alle betalingsmogelijkheden, samen met de responsetijd van support geven me het gevoel dat BraveNewBooks een organisatie is die meedenkt. Streven is kwaliteit, en dat merk je. Na enkele maanden ben ik verkocht, ik ga niet op zoek naar een alternatief. Onlangs m'n derde boek gepubliceerd. Nu bezig met een e-book variant. Het gaat erg makkelijk. Laat me weten als je meer specifieke info wilt. Goed weekend, groeten, Robert Vissers