Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

eigen uitgeverij beginnen?

Hallo allemaal, Ik ben me aan het verdiepen in de wereld van het uitgeven in eigen beheer en het begint me al aardig te duizelen! Zo heb ik een offerte aangevraagd bij Boekenbent en overweeg ik ook om de boeken alleen bij hen te laten drukken en een eigen uitgeverij te beginnen. Maar voor zover ik zie, zit het verschil eigenlijk alleen in de naam waarop het ISBN-nummer is geregistreerd en niet zozeer in de kosten. En krijg ik bij Boekenbent ook nog eens verzendkosten vergoed als de boeken via hun webwinkel worden besteld. Wie heeft deze weg al eerder bewandeld en kan mij hier meer over vertellen? Alle tips zijn welkom! groet, Annet

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Helaas...ik heb hier geen verstand van. Ik hoop dat er nog anderen zijn die reageren. Waarom stuur je het niet op naar een uitgever? Of snap ik het verkeerd?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spit de onderwerpen eens door, er zijn al verschillende topics en discussies over geweest.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker