Lid sinds

9 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezers gezocht (doelgroep: vrouw, 25-50jr, interesse in persoonlijke groei)

** IK BEN INMIDDELS VOORZIEN! DANK JE WEL ** Hallo allemaal, ** PROEFLEZERS GEZOCHT! ** Voor mijn boek ‘Thuiskomen: Jij & jouw Grootse Zelf’ (werktitel) ben ik op zoek naar proeflezers. Het is daarbij van belang dat je... - een vrouw bent vanaf ca 25 jaar (ivm de doelgroep) - nieuw bent met en nieuwsgierig bent naar het concept ‘grootsheid’ - graag boeken over persoonlijke groei leest - maximaal een maand de tijd nodig hebt - geen deelnemer bent (geweest) van het jaarprogramma van 365 dagen succesvol. Waar gaat het boek over? Dit boek is ontstaan door mijn wens om de wereld te voorzien van meer vrouwelijke kracht, ofwel: mildheid, rust en liefdevolle aandacht. In deze tijd is het veelal rennen, springen, vliegen. Met name vrouwen ‘moeten’ veel van zichzelf maar ook ervaren zij dit vanuit de maatschappij. Een partner, kinderen, een carriere... Als je een vrouw vraagt wie zij zelf zijn, dan zullen ze dat vaak lastig kunnen beantwoorden. Hun Grootsheid raakt op de achtergrond en dat is jammer, want vanuit je grootsheid kun je veel krachtiger staan voor wie je bent en daarmee ook jouw omgeving positief beïnvloeden! “Thuiskomen: Jij & je Grootse Zelf” (werktitel) is een boek geschreven voor deze vrouwen. Het neemt je in vijf stappen mee naar hoe je thuiskomt in je Grootse Zelf. De stappen zijn in willekeurige volgorde: 1) Leer jezelf kennen 2) Focus op positiviteit 3) Word een ambassadeur voor Liefde 4) Leef in overvloed 5) Verwacht dat je ervoor blijft werken (en waarom dat precies goed is!) Het boek staat vol met grote en kleine inzichten, persoonlijke ervaringen en verschillende oefeningen en opdrachten in het teken van die specifieke stap. Ik laat zien dat het kiezen voor je Grootse Zelf betekent dat je meer geluk, liefde en rust zult ervaren, en dat je daadwerkelijk jouw meest waardevolle leven kunt gaan leiden. Ben jij nieuwsgierig geworden naar het boek en wil jij mij helpen door proeflezer te worden, laat me dit dan weten! Alvast heel erg bedankt! Janet