Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Feedback via leesgroep

Hallo, Ik heb een mogelijk verhaal opgesteld, alleen het ontbreekt mij nog aan feedback van een leesgroep. Aangezien Google weinig informatie geeft over leesgroepen, wil ik bij deze vragen op welke manier jij het hebt aangepakt? Mijn idee is namelijk dat een leesgroep ook ervaring heeft met het lezen van een verhaal dat niet is gepubliceerd. Nico

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedoel je dat je proeflezers wil zoeken via een groep die normaal gezien uitgegeven boeken leest en bespreekt?

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
#Hekate: Nee, de proeflezers hoeven niet uitgegeven boeken te lezen. Ik weet niets van leesgroepen alleen dat ze bestaan. Als ik een beetje een tip krijg hoe ik ze kan benaderen verneem ik het graag!

Lid sinds

10 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een leesgroep is echt een groep die samen komt om een bestaand boek te lezen en te bediscussiëren. Jij bedoelt echt proeflezers, da's iets anders. Je kunt hier in het oproepen deel vragen of iemand wil proeflezen, maar wees er wel van bewust dat de meeste mensen geen tijd hebben om zomaar iedereens boeken te lezen, dus heb je iets nodig wat het de tijd waard maakt. Denk bijvoorbeeld aan een vergoeding of de belofte hun boek te proeflezen als het moment daar is. Een andere optie is manuscriptbureaus zoeken.