Start » Forum » Het uitgeefproces » Beoordeling kritiek en feedback » Proeflezers voor mijn prentenboek gezocht

Proeflezers voor mijn prentenboek gezocht

4 reacties [Laatste bericht]
Nawor
Laatst aanwezig: 5 jaren 49 weken geleden
Sinds: 2 Okt 2013

Proeflezers voor mijn prentenboek gezocht

Hallo,

Ik ben een student illustratie. Ik ben op het moment druk bezig met een opdracht voor school. Deze periode mochten we een eigen project bedenken, en ik heb gekozen voor het maken van een prentenboek. Hiervoor gebruik ik een eigen geschreven verhaal. Ik weet dat schrijven een vak apart is, en dat ik wellicht nog een hele weg te gaan heb.
Het gaat er voor nu vooral om dat ik straks een verhaal heb die goed te volgen is, maar ook fijn leest. Zelf weet ik precies wat en waarom alles gebeurd, maar het is natuurlijk de bedoeling dat andere het ook begrijpen.
Het is niet voor de allerkleinste, ik zit eerder te denken aan een doelgroep vanaf 7 jaar ongeveer, dus het bevat wat meer tekst (maar lang niet zoveel als een leesboek voor kinderen). Helaas past het net niet helemaal in een topic bij 'Proeflezen'. En ik zou juist over het gehele verhaal wat feedback willen.

Dus laat weten als je het even door zou willen lezen en wat tips wilt geven! Dan stuur ik het door.

Groetjes.x

Reacties

Thomach
Laatst aanwezig: 2 jaren 16 weken geleden
Sinds: 4 Nov 2009

Stuur maar door via een persoonlijk bericht, als je wil natuurlijk.

thomaszijnstrip.com

Calenzia
Laatst aanwezig: 1 jaar 51 weken geleden
Sinds: 29 Okt 2006

Je mag hem ook aan mij sturen

Dille
Laatst aanwezig: 5 jaren 33 weken geleden
Sinds: 16 Jul 2011

Ik wil het ook wel proeflezen. Je hebt hierboven al kort iets genoemd, maar zijn er nog specifieke punten waarop je feedback wil?

wolfke
Laatst aanwezig: 1 jaar 43 weken geleden
Sinds: 13 Nov 2011

Dag Nawor. Als je nog iemand zoekt, dan wil ik het ook wel eens proeflezen.

Ontdek het kortverhaal Karabas, het jeugdboek Arendsjong, het kerst/winterverhaal Frede en de Kerstman, het paas/lenteverhaal Ebba, de eerste paashaas, het zomerverhaal Soraia, kind van de zee en het halloween/herfstverhaal Jacks Lantaarn via www.leenlefebre.be.

Lees Schrijven Magazine
  • Stephen King: schrijfadviezen van de thrillerkoning
  • Wanneer ben je klaar voor een uitgeverij?
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • Wat kun je doen tegen een schrijfdip?
  • Hoe voorkom je langdradige dialogen?

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór maandag 23 september 16:00 u. een abonnement!

Introductiekorting!
Lees Schrijven Magazine

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór maandag 16:00 u.!

Speciale aanbieding!