Start » Forum » Het uitgeefproces » Beoordeling kritiek en feedback » Verhalenbundel Limonadeliefde

Verhalenbundel Limonadeliefde

3 reacties [Laatste bericht]
Noek
Laatst aanwezig: 2 jaren 11 weken geleden
Sinds: 19 Nov 2011

Verhalenbundel Limonadeliefde

Weg dan maar. confused

Reacties

Thérèse
beheerder
Laatst aanwezig: 16 uren 51 min geleden
Sinds: 2 Aug 2009

Ik geloof dat dit topic bedoeld is voor beoordeling, kritiek en feedback op het eigen schrijven / werk, Noek - niet op dat van anderen.

Of is het een bundel waar een van je eigen verhalen in staat? Open dan een topic op Boekpresentatie.

Tijdens de zomervakantie schrijfmeters maken in De scribbe? Lees er meer over op deze pagina.

Noek
Laatst aanwezig: 2 jaren 11 weken geleden
Sinds: 19 Nov 2011
Thérèse schreef:

Ik geloof dat dit topic bedoeld is voor beoordeling, kritiek en feedback op het eigen schrijven / werk, Noek - niet op dat van anderen.

Of is het een bundel waar een van je eigen verhalen in staat? Open dan een topic op Boekpresentatie.

Er staat niets van mij in, maar wel van sommigen naar wiens verhaal ik benieuwd ben. En misschien kan iemand me zeggen of de bundel in zijn geheel de moeite waard is om aan te kopen. - (Waar moeten berichten als dit eigenlijk ondergebracht worden?)

Dries Arnolds
beheerder
Laatst aanwezig: 1 dag 22 uren geleden
Sinds: 9 Nov 2004

Dit soort berichten hoort niet op het forum thuis. Het is een SCHRIJFforum. Geen leesforum.

Scribendi salutem!

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
A A N B I E D I N G Schrijven Magazine

1 jaar voor slechts € 27,50 én cadeaus!

Profiteer nu!