Start » Forum » Het uitgeefproces » Beoordeling kritiek en feedback » Na welke termijn hebben jullie ooit een positief bericht ontvangen?

Na welke termijn hebben jullie ooit een positief bericht ontvangen?

5 reacties [Laatste bericht]
wolfke
Laatst aanwezig: 1 jaar 39 weken geleden
Sinds: 13 Nov 2011

Na welke termijn hebben jullie ooit een positief bericht ontvangen?

Iets wat ik mij al langere tijd afvraag is, en aangezien ik de vraag vandaag in een ander topic tegenkwam, is:

Zijn er mensen op het forum die na een lange wachttijd toch nog positief bericht ontvingen van een -reguliere- uitgever?

Ontdek het kortverhaal Karabas, het jeugdboek Arendsjong, het kerst/winterverhaal Frede en de Kerstman, het paas/lenteverhaal Ebba, de eerste paashaas, het zomerverhaal Soraia, kind van de zee en het halloween/herfstverhaal Jacks Lantaarn via www.leenlefebre.be.

Reacties

Peregrine
Laatst aanwezig: 13 weken 7 uren geleden
Sinds: 31 Jul 2009

Mijn debuut stuurde ik in februari 2010 naar een reguliere uitgeverij en in juni kreeg ik een uitnodiging voor een gesprek. Na vier maanden dus een positief bericht. Geen idee of je dat onder een lange wachttijd verstaat smile

wolfke

Ja, dat is toch al een behoorlijke tijd! Bedankt voor je reactie smile, Peregrine.

Ontdek het kortverhaal Karabas, het jeugdboek Arendsjong, het kerst/winterverhaal Frede en de Kerstman, het paas/lenteverhaal Ebba, de eerste paashaas, het zomerverhaal Soraia, kind van de zee en het halloween/herfstverhaal Jacks Lantaarn via www.leenlefebre.be.

marlies
Laatst aanwezig: 3 weken 3 dagen geleden
Sinds: 23 Feb 2006

Ik had een keer een idee voor een serie artikelen gestuurd naar een tijdschrift (maandblad) en kreeg precies een jaar(!) later bericht dat ze die serie graag wilden publiceren. Dat was halverwege de jaren '90. Ik had ze allang afgeschreven, dus het kwam als een leuke verrassing!

wolfke

Na een jaar nog positief bericht; wat leuk voor jou inderdaad!

marlies
Laatst aanwezig: 3 weken 3 dagen geleden
Sinds: 23 Feb 2006

Ja, vooral als je niet meer op rekende.

Lees Schrijven Magazine
  • Leer schrijven als Stephen King
  • Alles wat een schrijver moet weten over uitgeverijen
  • Schrijftips van Sander Kollaard (Stadium IV)
  • Wat verdien je aan een boek?
  • Crashcourse publiciteit & promotie
  • De schrijfdip en wat je ertegen kunt doen

Dit nummer niet missen, maar nog geen abonnee? Neem vóór 23 september 16:00 u. een abonnement!

MELD JE AAN
Lees Schrijven Magazine

Lees het komende nummer van Schrijven Magazine. Meld je aan vóór 23 september!

Word abonnee!