Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Proeflezer(s) gezocht

Ja, vooral een verhaal wat nu 6.200 woorden telt. Het is een verhaal waar ik een hele tijd geleden mee gestopt ben met schrijven omdat ik gewoonweg niet echt verder kwam. Ik twijfel of ik er nog verder mee zal gaan. Ook twijfel ik of het interessant genoeg is en ik ben ook nog niet goed in het schrijven van (goede) dialogen. Het is een soort van fantasy / drama / thriller achtig verhaal. Waarschijnlijk zitten er ook nog wel wat spellingsfouten in. Dus, wie heeft zin om het te lezen?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het niet meer wat voor je om iets op deze site (bij Proeflezen) neer te zetten als je je dialogen wilt verbeteren? Dan kun je hetgeen wat je leert doortrekken naar je hele verhaal, geeft dat je misschien motivatie en kun je daardoor misschien weer verder.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het niet meer wat voor je om iets op deze site (bij Proeflezen) neer te zetten als je je dialogen wilt verbeteren? Dan kun je hetgeen wat je leert doortrekken naar je hele verhaal, geeft dat je misschien motivatie en kun je daardoor misschien weer verder.
Hmm ja dat zou inderdaad kunnen maar ik zou het ook fijn vinden als het hele verhaal (tot nu toe) even door iemand zou worden gelezen.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Izless, Ik schrijf zelf fantasy en ken de problemen waar je tegenaan loopt maar al te goed. Zelf ben ik ook op zoek naar iemand om mijn teksten te lezen in het fantasy genre. Lijkt het je leuk om elkaar te helpen? Ik pretendeer geen expert te zijn in de schrijfkunst, maar wellicht kunnen we elkaar wat helpen en motiveren?

Lid sinds

12 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie wil een verhaal van 3800 woorden proeflezen? Opgelet: het is een plotverhaal met voor 95% dialogen. In ruil voor je kritische commentaar wil ik jouw verhaal lezen. Groetjes van Noek Bedankt. Ik heb intussen voldoende lezers ;)

Lid sinds

11 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie wil het begin (enkele hoofdstukken) van een verhaal dat ik op het moment aan het schrijven ben proeflezen? Ik wil graag feedback over de stijl waarin het geschreven is, het verhaal zelf, of het boeit of te langdradig wordt, of het klopt etc. Als dank wil ik ook graag helpen met proeflezen van jouw verhaal. Ik heb een klein stukje geplaatst in 'proeflezen' ( '(sl)echte liefde') maar ik wil graag feedback op een langer stuk tekst. Ik zou graag wat meer laten lezen. Overigens ben ik wel heel blij met de feedback die ik daar heb gehad want daar kan ik absoluut wat mee.

Lid sinds

11 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, mensen het is niet de bedoeling dat jullie in mijn topic jullie eigen verhaal gaan promoten [om te proeflezen]. Daar maak je maar een eigen topic voor!