Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

... om van te kotsen!

De jaarlijkse literaire pikorde. Tegelijk met het boekenbal komt ook de jaarlijkse literaire pikorde van HPdeTijd om de hoek kijken. Wat een walging zo'n lijst. Als een stel jongetjes die de meeste en mooiste knikkers in bezit heeft. Zo wordt er mee omgesprongen. Egostrelend! (en soms niet, indien je gezakt bent op de lijst) Laten we vooral weer gaan richten op het schrijven zelf. Er is nogal wat werk te verzetten. Laat het boek voor zich spreken, en niet Jan de uitgever of Jan de schrijver.. of die andere Jan. Die met de korte achternaam. Wat een slap gelul !!!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry, maar waar gaat dit over? Heb je een link naar dat artikel, of wat het ook is?

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zendium. ben je een beetje heftig gefrustreerd omdat je niet het Kluunniveau bereikt hebt? Of dat je geen uitgever hebt kunnen paaien? Maak je niet druk man, Zolang je zelf gelooft in je werk zit je goed. Alleen aan jezelf moet je verantwoording afleggen. Van al dat geglitter en geglamour moet je je niets van aantrekken. Het is maar een zeepbel...

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Probeer a.u.b. het startbericht een feitelijke(r) strekking te geven. Hier kan niemand iets mee.

Lid sinds

19 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het helemaal niet om te kotsen. Ik vind het wel informatief hoe dit blad tegen de literaire wereld aankijkt. Ik weet niet wat er mis mee is dat zij het zo zien.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zendium is vast zo'n schrijver die het niet nodig vindt dat lezers hem begrijpen ;)

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zendium is vast zo'n schrijver die het niet nodig vindt dat lezers hem begrijpen ;)
Oh, dan moet hij solliciteren bij De Volkskrant, misschien mag hij dan ook wel op de voorpagina 120 woorden zetten, elke dag :D ? :lol:

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmmm, proef ik hier opeens heel veel kift? Mij viel het vooral op dat het Boekenbal wemelde van Bekende Nederlanders die nog nooit een boek van dichtbij hebben gezien.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zendium, Hopelijk denk je er eens goed bij na dat veel grote schrijvers, filosofen en spraakmakende figuren zich niet zo druk maakten om wat anderen ervan vonden. Maar juist gewoon deden. Daar hangt het van af. Een schrijver wordt zo wie zo gemaakt of (af)gekraakt. Maar dat is met alles in het leven zo. Het is meer ellende, dan geluk.