Schrijfcoach?
Eindelijk durf ik toe te geven dat het me in m'n uppie niet meer zo goed afgaat. Daarom ben ik op zoek naar een schrijfcoach.
Naar iemand die bekend is met het genre (eigenlijk vooral weet van de do's en don'ts in de subgenres dark fantasy, horror, psychologische horror, magisch realisme). Maar zeker ook iemand die me begeleidt in het schrijven en luistert naar wat ik te zeggen heb.
Er is namelijk nog een belangrijke reden waarom ik individuele begeleiding nodig heb. Ik ben een NAH-er, http://www.nah-algemeen.nl/. Nu had ik al ooit iemand gevonden die me wilde begeleiden maar dat is fout gelopen. Mijn aandoening houd ik daar gedeeltelijk verantwoordelijk voor. Gedeeltelijk ;) want waar twee 'vechten', hebben twee schuld. Alles is goedgekomen, hoor, maar ik heb er wel van geleerd.
Ik zit bij een gezellige schrijfgroep, enkelen daarvan zie ik hier regelmatig voorbijkomen, en ik ben er uit dat het toch echt de individuele begeleiding is waar het mij omgaat. Natuurlijk heb ik een paar sites bezocht van coaches en er aan gedacht om ze allemaal een mail te versturen of ze iets voor me konden betekenen.
Maar ik kan net zo goed hier een oproepje plaatsen. Ik zie hier zo vaak goede raad voorbij komen en misschien kennen jullie wel iemand die iets met me kan aanvangen, die mijn ms-sen de goede richting kan insturen, zegt waar een andere aanpak nodig is of welke subplot ik beter kan uitwerken om de roman beter tot zijn recht te doen komen.
Beroepsmatig ben ik bekend
Heel erg bedankt, Chris. Wat
Ja, ik weet dat de
Wat verwacht je van een
Wat ik verwacht. Vooral een
@Ka Sha Gan. Ik kan je niet