Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

engelse boek beoordeling site

een tijdje geleden zag ik een site waar je je eigen boek op kon uploaden, en mensen daarop konden reageren (een recensie geven). het is een beoordeling, kritiek en feedback site over het boek wat jij heb geupload. maar die site heeft ook een voorwaarde je moet ook boeken van andere mensen beoordelen, voordat die van jouw wordt beoordeeld btw: de site die ik bedoel is wel Engels (maar als er Nederlandse site's zijn is het ook goed, alleen moet die wel het zelfde kunnen IK WEET NIET MEER WELKE SITE HET WAS

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedoel je dat je zo'n site zoekt? Ik ken alleen Goodreads, maar daar kun je geen boeken uploaden, alleen gelezen boeken beoordelen.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens mij wel, als je een account aanmaakt, maar het heeft weinig nut, tenzij je Engelstalig schrijft. De hits die ik vanaf deze site op mijn site kreeg waren allemaal uit de V.S. Ik had die gezichten wel eens willen zien HaHa! Ben mijn accountgegevens al lang kwijt.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het niet writing.com? Ik weet dat ze daar ook met dat principe werken, en dat is blijkbaar een van de bekendste.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Is het niet writing.com? Ik weet dat ze daar ook met dat principe werken, en dat is blijkbaar een van de bekendste.
nee, helaas niet

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken de Engelse site aangezien ik er zelf gebruik van maak voor mijn Engelse boek. Je bent niet verplicht om een recensie te schrijven. Het hangt helemaal van jezelf af of je kritiek wil leveren op de stuk tekst die geschreven is. Het is geen voorwaarde om met nanowrimo mee te doen. Je kunt via je prive email om kritiek te vragen. Dit wordt dus niet gedeeld met andere deelnemers op de site. De keuze is aan jou. Zij hebben ook andere forums waar je gewoon vragen kunt stellen of hulp kan vragen met problemen die je ondervindt bij het schrijven de site is: www.nanowrimo.org

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ken de Engelse site aangezien ik er zelf gebruik van maak voor mijn Engelse boek. Je bent niet verplicht om een recensie te schrijven. Het hangt helemaal van jezelf af of je kritiek wil leveren op de stuk tekst die geschreven is. Het is geen voorwaarde om met nanowrimo mee te doen. Je kunt via je prive email om kritiek te vragen. Dit wordt dus niet gedeeld met andere deelnemers op de site. De keuze is aan jou. Zij hebben ook andere forums waar je gewoon vragen kunt stellen of hulp kan vragen met problemen die je ondervindt bij het schrijven de site is: www.nanowrimo.org
dit is hem. bedankt