Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Verzorgde taal

Hallo iedereen Ik ben twee weken geleden afgestudeerd als communicatiemanager. Ik heb lessen Nederlands gevolgd van zeer bekwame docenten. Op hun beurt deden ze vaak beroep op het taaladvies van Ruud Hendrickx (taaladviseur van de VRT - Vlaamse Radio & Televisie). Ja, mijn Vlaamse kant komt hier boven :), maar ik heb er veel nuttige informatie kunnen uithalen. Misschien handig dat jullie hier ook een kijkje nemen. Hij bespreekt verschillende onderdelen van taal zoals spelling en schrijven, maar ook vaak omstreden taalkwesties. In ieder geval, voor wie geïnteresseerd is: http://www.vrttaal.net/ Liefs

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wilde úúúren geleden al reageren en dacht dit onderwerp pas even op de site stond. Nu kom ik warempel om mijn pc af te sluiten en is er nog niet veel gereageerd. dat verbaast me. Ik vind het een prima tip, ik heb hem opgeslagen. Vraag: Is er iemand die alle sites met taaltips op een rijtje heeft staan? Zo ja, wil je hem dan plaatsen? Ik ben al zo lang van plan om het zelf allemaal uit te zoeken, maar ik kom er niet toe. Misschien dat iemand me op die manier kan helpen?

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb de site ook toegevoegd. Een overzichtelijke site met een rustige lay-out.

Lid sinds

16 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik wil wel een verzameltopic maken voor handige taal-tips-sites :) Ik zal het forum even doorspitten meteen! Edit: Topic is gemaakt! Ik heb het forum ook vast een beetje doorzocht op sites :)