Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Bruiloftslied?

Wie weet hoe dat liedje noemt dat altijd in de kerk wordt gespeeld bij een bruiloft? (Wij hadden er vroeger zo'n gekke tekst op: Daar komt de bruid, daar schuift ze uit, op een bananenschil...) Tatadadaaa tadadadaaaa tatadadaaaa tadadaaa tadadaaa Ik heb het nodig voor een wedstrijdverhaal en heb al een uur op het internet gezocht maarreuh, ik kijk erover denk ik.

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
"The Wedding March" van Mendelssohn uit zijn incidentele muziek voor "A Midsummer Night's Dream" van Shakespeare.

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh hoera! Dank je Carduelis. @Pluisebol: Sorry! *Bloos* Ik herinner het mij vooral uit die idiote filmpjes van 'videodinges'. Vandaar het gebruik van de (zo blijkt) zeer beschamende term 'liedje'! Foei Runa!

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb het beluisterd en het was niet de juiste, maar ik vond op dezelfde pagina als Mendelssohn het juiste euhm, muziekstuk: 'Here comes the bride', of 'The wedding march' van Wagner. Driewerf hoera!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoera Runaway :) :) (ik dacht trouwens altijd dat het Run-away was ipv Runa-way)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Aart, mijn naam, mijn echte-zo staat-het-op-mijn-pasje-naam, is Runa. Runa-way en Run-away zijn allebei even toepasselijk. Dat heb ik zo verzonnen toen ik een jaar of 15 was, en dat klopt, tien jaar later nog. Hoewel ik het nu vaker op mijn eigen manier doe, en minder wegloop. Vroeger was dat andersom.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Runa. Wat een mooie klank heeft jouw naam. Ha, dan had ik jou kunnen zijn met dat run-away :P *schudt hand Runa*