Lid sinds

1 maand 2 weken

Rol

  • Gewone gebruiker

proeflezers gezocht voor jeugd fantasie verhaal

19 juli 2024 - 14:11

hoi , ik ben al een tijd aan het schrijven van mijn eerste fantasie verhaal dat zich afspeelt in een magisch rijk Elvyria  genaamd. Dat verdeeld is over verschillende eilanden. waar er ook nog enkele duistere eilanden zijn . ik kreeg een tijdje geleden van een proeflezer de vraag om dit als jeugdboek te schrijven in plaats van young adult. Wat ik met plezier heb aangepast hiervoor. dus zoek ik nu enkele jonge proeflezers die dit zouden willen lezen a.u.b. 

 

Op een mooie zomerdag op Ghilorian loopt Liasania met enkele andere woudelven door het woud naar de krijgerszaal om hun toelatingstesten af te leggen om wolfkrijger te worden. Horen enkele vogels fluiten en zien  de woudelfen in de verte enkel herten grazen.

Liasania staat even de herten te bewonderen tot ze merkt dat de andere woudelfen al verder zijn gegaan zonder haar.

“ Konden ze niet even wachten op mij in plaats van zich naar de krijgerszaal te haasten.”

Dit laat haar nu beseffen dat er niemand op haar zal wachten tot ze verder wil gaan.